NA PROLJEĆE U PRODAJI

MERCEDES E-KLASA Po uzoru na C i S klasu

Nova E-klasa dobila je poznatu obiteljsku uniformu i najmoćniji tehnološki arsenal njemačke marke

Ako ćemo suditi po službenim fotografijama nedavno predstavljenog roadstera SLC i današnje E-klase, čini se da u Mercedesovoj centrali u Stuttgartu obožavaju pjesmu Olivera Dragojevića 'Ća će mi Copacabana'! Naime, umjesto opjevanih mondenih svjetskih destinacija Rio de Janeira, Acapulca i Madrida, njemačka premium marka promotivne materijale oba noviteta snimila je upravo u našoj kali. Vrijeme radnje: listopad 2015., mjesto radnje: otok Pag!

Ništa novo reći će mnogi, no uvijek je lijepo vidjeti nove Mercedesove artikle u vizualnoj kulisi jadranske obale.

POGLEDAJTE FOTOGALERIJU

U svakom slučaju, Mercedes je u svijet lansirao novu trokraku zvijezdu, no prvi dojam pomalo nas je razočarao. Ne zbog dizajna, jer nova E-klasa izgleda odlično već zbog toga što je izostao pravi spektakl, na prvu sve djeluje kao 'deja vu'. Obiteljska uniforma u koju su već obučene C i S klasa, obiteljska modularna platforma te copy-paste elementi u kabini ne ostavljaju prostor za vatromet emocija.

Ne sumnjamo da čelnici velikih kompanija poput Mercedesa, Audija i BMW-a znaju što rade i da sigurno postoji opravdana računica, posebno ona financijska, no vjerujemo da većina automobilskih kibica prezire ovakvu uniformiranost. Možda smo previše sentimentalni jer se sjećamo dana kada bi zbog nove S klase ili Serije 7 cijela autoindustrija zastala i naklonila se novom kralju, a možda nam samo smeta njihovo utapanje u prosječnost ostatka game.

Našu kritiku već sutra će demantirati poduže liste čekanja i vjerojatna treća smjena tvornice u Sindelfingenu, no čini se da gotovo identične limuzine u L, XL i XXL formatima postaju zaštitni znak većine auto brendova.

Nova njemačka limuzina u XL varijanti nakrcana je najaktualnijim arsenalom sigurnosnih i multimedijskih pomagala s potpisom Mercedesa. Među važnijim sustavima tu je adaptivni tempomat, automatsko kočenje i zaustavljanje, Car to X communication (razmjenjivanje informacija s ostalim vozilima), poluautomatska vožnja te pametni telefon u funkciji ključa. Vozaču će na raspolaganju biti i prilagodljive postavke ovjesa koje nude opciju izbora voznih karakteristika motora, ovjesa i upravljača.

Na početku prodaje E-klasa će dolaziti u dvije izvedbe E200 i E220d koje će pokretati četverocilindraši sa 184, odnosno 195 KS. Prema tvorničkim podacima, novu dizelsku verziju krasi potrošnja od svega 3.9 litara/100km. Kasnije će im se pridružiti dizelaš sa 150 i V6 varijanta sa 258 KS te benzinci sa 245, odnosno 333 KS (E400 4Matic V6)

Snagu svih motora serijski će na stražnju osovinu (opcija 4X4 pogon) prenositi novi automatski 9G-Tronic mjenjač. Uz limuzinsku i karavansku formu, ponudu će upotpuniti kupe i kabrio verzija te AMG raketa E63 sa 600 KS. Naknadno će im se pridružiti i plug-in hibrid (E350e) koji u kombinaciji turbobenzinca i elektromotora razvija 279 KS.

Prodaja kreće na proljeće.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
15. studeni 2024 02:03