Egzotične sportske marke rade posebne automobile od kojih je većina jedinstvena. S ogromnog popisa dodatne opreme i opcija za individualizaciju kupci često biraju mnogo toga kako bi se njihov primjerak razlikovao od drugih i zbog toga je prava rijetkost naći na dva potpuno identična Bugatti Chirona, iako na prvi pogled, izvana svi oni izgledaju identično.
Ali koliko bogati troše da bi posjedovali proizvod koji je doista prilagođen njihovim željama. Bugatti je sada otkrio koliko kupac potroši uz ionako ogromnu osnovnu cijenu njihovih modela. Jedno je sigurno: ne postoji gotov "osnovni Bugatti" i niti jedan kupac ga nikada nije kupio. U doba Veyrona, govorilo se da prosječni kupac Bugattija posjeduje 64 automobila i nekoliko jahti pa je jesno da takva klijentela nikada ne pita za cijenu.
U intervjuu za magazin Top Gear, šef Bugattija Mate Rimac rekao je da se baza kupaca Bugattija sastoji od ljudi koji potroše 500.000 eura više od kataloške cijene za personalizaciju svog automobila. Za usporedbu, za taj iznos možete dobiti cijeli Ferrari 12Cilindri s nešto dodatne opreme.
"Imamo posebne programe koje provodimo s našim kupcima. Automobili postaju sve više individualizirani. Svaki je automobil zaista nešto posebno. Trenutačno smo na oko pola milijuna eura po automobilu za individualizaciju", rekao je Mate Rimac.
Ali svjetski brzinski rekorder Mistral ide korak dalje. Osnivač i izvršni direktor Rimca dodao je da je hiperautomobil bez krova koji je oborio rekord uistinu jedinstven automobil, što sugerira da je vlasnik potrošio znatno više novca da prilagodi svoje vozilo. Tajanstveni kupac također posjeduje ostala tri Bugattijeva modela koji su obarali rekorde: Veyron 16.4 Super Sport World Record Edition, Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse World Record Edition i Chiron Super Sport 300+.
Kada je Mistral slavio svoju premijeru u kolovozu 2022., bio je odmah rasprodan, iako je s 5 milijuna eura koštao milijun eura više od Bugattija Bolidea. Najnovije Bugattijevo vozilo, novi Tourbillon, košta 3,8 milijuna eura, no sudeći po ovome, ni jedan neće prodan po toj cijeni već će koštati mnogo više. No kod Tourbillona će vjerojatno biti manje posebnih izdanja nego kod Chirona jer će biti proizvedeno samo 250 primjeraka, što ga čini ekskluzivnijim od njegovih prethodnika koji je sa svojim izvedenicama proizveden u 500 primjeraka. Veyron je proizveden u izdanju od 450 primjeraka.
Najskuplji Bugatti prodan ikada bio je La Voiture Noire za kojeg je vlasnik platio nevjerojatnih 17 milijuna eura. U 2020. to je bio najskuplji novi automobil svih vremena.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....