S Matom Rimcem smo razgovarali u predahu između brojnih sastanaka s potencijalnim ulagačima i zahtjevima za intervjuima najutjecajnijih svjetskih medija.
Mate, čestitke na odličnom ženevskom nastupu. Jesi li očekivao takvo što?
– Zbilja je lijepo sve ovo i velika je stvar. Kao dobavljači već dulje vrijeme surađujemo s velikim imenima. O mnogima zbog ugovora o tajnosti jednostavno ne smijemo pričati. O suradnji s Qorosom, Koenigseggom i Tajimom počeli smo pričati tek nakon njihova dopuštenja. A bili su danas ovdje i prvi ljudi tri velika svjetska proizvođača...
Posebno iznenađenje je brutalni Concept_S. Otkud ideja?
– Nakon Pikes Peaka shvatili smo koliki je potencijal sustava Rimac All Wheel Torque Vectoring, s aero dodacima i gumama s više gripa. Prvi od dva primjerka, baš ovaj izložen u Ženevi, kupio je Frank Kanayet, naš prvi investitor, ujedno vlasnik mnogih supersportskih egzotika. Ljudi poput njega daju vrijedne savjete za daljnji razvoj naših automobila.
Vjerojatno i sam znaš da mnogi s nepovjerenjem gledaju na deklarirane superperformanse modela One i S?
– Za Concept_One zli jezici su pričali da nikad neće voziti. A bio je čak i službeni FIA Formula E Race Director Car. Testovi će krenuti uskoro.
Mnoge zanima autonomija? Kao i tko su kupci i po kojoj cijeni?
– Autonomija nema pravila, ovisi o oštrini vožnje. A kupci su od ulagača u tvrtku, preko ljubitelja tehnologije i ekologije do kolekcionara, od Europe do Amerike i Kine. Cijena je 850.000 eura, a kupac i sam može sudjelovati u kreiranju unikatnog primjerka.
Hoćemo li Concept_One i S vidjeti i na Zagreb Auto Showu?
– Naravno. Domaća publika nam je velika podrška i motivacija.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....