PUT ELEKTRIFIKACIJE

Mate Rimac: ‘Da nije s nama ušao u partnerstvo, Volkswagen bi marku Bugatti ugasio‘

U nedavnom razgovoru za publikaciju Autocar, Rimac je rekao da će u Bugatti "procvjetati"

Mate Rimac

 Bugatti Rimac

Bugatti je ušao u važno novo doba kroz partnerstvo s Rimcem, a prema riječima Mate Rimca, poznati francuski proizvođač automobila će kao marka procvjetati u narednim godinama.

U nedavnom razgovoru za publikaciju Autocar, Rimac je rekao da će u Bugattiju staviti troškove pod kontrolu jer je u planu elektrifikacija kako bi marka ostala relevantna u okvirima šire automobilske industrije.

"Prema dosadašnjem načinu predstavljanja jednog modela, generaciju za generacijom, Bugatti je vrlo uspješan", rekao je. “Ljudi bi se iznenadili koliko je svaki Chiron profitabilan.” Unatoč tome, Mate Rimac je primijetio da je Bugatti potrošio ogromne količine novca na razvoj novih modela, dijelom i zbog toga što je puno posla prepustio drugim tvrtkama.

image

Mate Rimac

Bugatti Rimac

“Skuplje je koštalo stvaranje Bugatti Chirona od Bugatti Veyrona, koji ima isti motor W16 i mjenjač s osam stupnjeva prijenosa, nego što smo potrošili razvijajući našu Rimac Neveru od nule,” otkrio je.

Ranije ove godine, Mate Rimac otkrio je da će se Bugattijevi modeli i dalje "neko vrijeme" prodavati s motorima s unutarnjim izgaranjem, iako će sljedeći Bugattijev pogonski sklop biti "jako elektrificiran". Mnogi detalji o novom modelu još ostaju u tajnosti, ali se očito radilo na njemu posljednjih 18 mjeseci i očekuje se da će poslužiti kao nasljednik Chirona. Ako je to slučaj, onda se može očekivati ​​da će ponuditi nevjerojatne razine performansi.

image

Nevera, Chiron, ilustracija

Bugatti Rimac

Odlučujući o budućnosti marke Bugatti, Volkswagen grupa je morala birati između ulaganja milijardi u elektrifikaciju ili gašenja marke. Tada je došla ideja o spajanju s Rimcem.

"Ovaj aranžman vidim kao win-win-win-win situaciju", rekao je Rimac. “To je pobjeda za nas, imamo prekrasan brend sa 113-godišnjom tradicijom. To je pobjeda za Volkswagen, jer Bugatti ima sjajnu budućnost, oni imaju dioničarstvo i mi ćemo troškove držati pod kontrolom. To je pobjeda za zaposlenike, jer ćemo se širiti. I to je pobjeda za kupce, jer nam dolaze uzbudljivi novi proizvodi. Bugatti će procvjetati.”

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. studeni 2024 09:57