Colin Chapman i dalje se prevrće u grobu jer je Lotus predstavio potpuno novu Emeyu, potpuno električnu perjanicu s četiri vrata. Predviđen za početak proizvodnje iduće godine, model slijedi korake Eletre i bit će prva limuzina tvrtke nakon Carltona.
Lotus sve detalje drži u tajnosti, ali je rekao da model ima sustav pogona na sva četiri kotača s dva motora koji razvija do 918 KS (675 kW) i 985 Nm okretnog momenta. Dodali su da bi to trebalo omogućiti automobilu da ubrza od 0 do 100 km/h za 2,78 sekundi, prije nego postigne najveću brzinu od 256 km/h.
Snagu osigurava baterija od 102 kWh, koja je znatno manja od one koja se koristi u crossoveru. Međutim, automobil će imati "mogućnosti punjenja koje su vodeće na tržištu" budući da može postići 150 km dometa za samo 5 minuta punjenja koristeći 350 kW DC brzi punjač. Ako niste u žurbi, možete dobiti 80% napunjenosti za 18 minuta.
Što se tiče stila, nema nikakvih iznenađenja jer model ima oštar i uglat dizajn koji oponaša Eletru. Lotus nije rekao mnogo, ali automobil ima vitke rasvjetne jedinice i izbočenu haubu. Pridružuju im se aktivna rešetka, aktivni difuzor i aktivni stražnji spojler.
Spuštajući se niz bočne strane, možemo vidjeti ujednačene ručke na vratima i podloške za kamere. Dizajneri su automobilu također dali kontrastne crne A-stupove, koji se ulijevaju u krov. Ostali istaknuti elementi uključuju ventiliranu stražnju masku i tanku svjetlosnu traku.
Lotus je dao samo nekoliko uvida u kabinu, ali možemo vidjeti minimalistički interijer s četiri zasebna sjedala. Uz to, prethodne špijunske fotografije pokazivale su stražnju klupu pa će kupci vjerojatno imati izbor između ove dvije. Bez obzira na to, model ima upravljač s ravnim dnom i malu digitalnu ploču s instrumentima. Pridružuje im se plutajući infotainment sustav koji mjeri 15,1 inča, kao i u crossoveru.
Lotus će objaviti dodatne detalje u četvrtom tromjesečju, ali model ima KEF audio sustav kao i elektronički kontroliran zračni ovjes. Potonji se automatski prilagođava na temelju senzora koji "skeniraju cestu 1000 puta u sekundi".
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....