Nakon 25.000 sati posla, Lamborghini je rekonstruirao originalni Countach. Točnije, riječ je o LP 500 prototipu koji je na Salonu automobila u Ženevi predstavljen prije 50 godina, a tri godine kasnije stradao u crash testu.
Za proslavu 50. godišnjice kultnog superautomobila, iz Sant‘Agate Bolognese nismo dobili samo suvremeni proizvodni ekvivalent LPI 800-4, već i službenu rekonstrukciju prvog prototipa. Polo Storico, interna restauratorska radionica talijanskog proizvođača, utrošila je 25.000 sati na projekt, ‘u ime važnog kolekcionara‘.
Tajanstveni kupac je s Lamborghinijem u kontakt stupio krajem 2017. godine, pri čemu ih je pitao bi li bilo moguće oživjeti prvi prototip Countacha. Prilikom rekonstrukcije su korišteni originalni rezervni dijelovi, dok su određene komponente trebale biti u potpunosti obnovljene.
Polo Storico je koristio čak i Cinturato CN12 replike guma na kojima je originalni prototip u Ženevi 1971. godine bio ‘obuven‘. One dolaze iz Pirelli Collezione asortimana, linije guma za klasične automobile proizvedene između 1930. i 2000. godine. Iako su nove, koriste isti uzorak kao i one s početka 70-ih.
Što se tiče boje, tim Lamborghinijeve radionice odabrao je točnu nijansu korištenu na izvornom prototipu – Giallo Fly Speciale. Da bi se točno replicirala veličina karoserije, odrađeno je 3D skeniranje LP-a 400, pri čemu je bilo potrebno 2000 sati da bi se dovršile nepogrešive linije Countacha. Prisjetimo se, LP 400 je oznaka koju koristi proizvodni oblik, predstavljen 1974. godine.
Cijena, kao ni detalji o vlasniku nisu otkriveni, ali sigurno smo da je on morao izdvojiti mnogo više od 2,56 milijuna funti (22,4 milijuna kuna), što je cijena novog Countacha LPI 800-4.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....