Jedan od najdugovječnijih sportaša na tržištu neprekidno se proizvodi i unaprjeđuje već 14 godina, a riječ je o već mitskom modelu, Nissanu GT-R koji je na tržištima diljem svijeta startao sada već davne 2007. godine.
Punih je pak 16 godina prošlo od premijere tada nevjerojatno atraktivnog koncepta GT-R na Salonu automobila u Tokiju 2005. čemu je svjedočio i potpisnih ovih redaka, i tko bi tada rekao da će serijski model izgledati gotovo identično i da će se baš toliko dugo zadržati u proizvodnji gotovo pa neizmijenjenog izgleda uz dva minimalna redizajna 2011. i 2017. godine.
Sada je nakon bezbroj izvedbi i specijalnih izdanja u rasponu snage od 487 do 720 KS japanska ikona zaslužila "posljednji ples" pa je danas u Yokohami predstavljena posljednja posebna verzija pod nazivom T-spec koja će se izraditi u tek 100 primjeraka. Uz minimalne promjene u stilu, superauto iz "Zemlje Izlazećeg sunca" dolazi s novim bojama i maksimalnom razinom opreme.
Nažalost rezerviran je samo za kupce u Japanu i SAD, a dolazi u "Millennium Jade" i "Midnight Purple" bojama. Poznavatelji će odmah shvatiti kako je riječ o varijacijama boja koje su korištene na također kultnom prethodniku Skyline R34: konkretno na rijetkoj V-Spec II Nur izvedbi.
Osim boja, izvučeni "dobitnici" mogu računati i na opremu vrlo sličnu opremu postojećoj "Track" sa širim lukovima kotača, spojlerima od ugljičnih vlakana, alu naplatcima "Rays" u boji bronce i Brembo karbonsko keramičkim kočnicama.
U putničkom prostoru nalazimo kožne presvlake najfinije vrste ili presvlake od zelene alkantare Mori, a usto, nova je verzija nadopunjena T-spec značkama sprijeda i straga, posebnim pragovima vrata i karbonskim poklopcem motora.
Novi paket T-spec može se kombinirati s razinama opreme Premium ili Nismo, a u potonjem slučaju, GT-R je dolazi s krovom i poklopcem prtljažnika od lakog karbona i još agresivniji sa specifičnim postavkama i kalibracijom motora koje je razvio sportski odjel marke.
Po pitanju pogona nema promjena: ispod poklopca motora nalazi se poznati 3,8-litreni V6 biturbo stroj koji na sve kotače putem mjenjača s dvije spojke ispucava 570 KS i 637 Nm okretnog momenta. Najveća brzina i dalje iznosi 315 km/h, a ubrzanje do 100 km/h iz stajanja tek 2,8 sekundi.
Prodaja bi trebala započeti u listopadu, a s obzirom na golem interes, Nissan će organizirati lutriju za 100 sretnika koji će tada svoje primjerke platiti od preračunato od 122 do 138 tisuća eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....