Thomas Schäfer, glavni izvršni direktor Volkswagena, objavio je zanimljivu objavu na svom LinkedIn profilu, objašnjavajući buduće ciljeve za marku, uključujući povratak fizičkih tipki na upravljaču i lansiranje deset novih EV-a do 2026. godine koji pokrivaju širok spektar segmenata.
Konkretnije, Schäfer je napisao: “Izoštravamo naš portfelj i dizajn, plus stvaramo novu jednostavnost u upravljanju našim vozilima. Na primjer, vraćamo upravljač s tipkama!” dodajući da "to kupci žele od VW-a".
Kontrole osjetljive na dodir na upravljačima uvedene su u Golfu 7 2019. prije nego što su se našle u drugim modelima njemačkog proizvođača.
Ovu značajku žestoko su kritizirali recenzenti i vlasnici Volkswagena, što je na kraju prisililo tvrtku da to prizna kao pogrešku. Dok ekrani osjetljivi na dodir integriraju sve više i više značajki, većina ljudi se slaže da je taktilna povratna informacija važna za određene operacije, čineći gumbe i rotirajuće kotačiće najboljom opcijom za upravljače jer omogućuju vozaču da drži pogled na cesti.
Pretpostavljamo da će nadolazeći facelift Golfa, koji se očekuje 2023. godine, učiniti ga prvim modelom koji će se vratiti na tradicionalnije tipke na upravljaču, zajedno s većim infotainment zaslonom osjetljivim na dodir.
Nažalost, čini se da će također jako kritizirani "klizač" osjetljiv na dodir koji se nalazi u nekoliko modela VW Grupe, za kontrolu klime i glasnoće, zadržati svoj položaj na središnjoj konzoli.
Osim novosti o redizajnu upravljača, Schäfer je potvrdio da će VW lansirati deset novih EV-a diljem svijeta do 2026., pokrivajući “svaki relevantni segment”.
Među njima očekujemo mali i pristupačni ID.2. Drugi već potvrđeni model je dotjerani ID.3 i snažniji hot hatch s oznakom GTX koji dolazi 2023.
Tu je i serijska verzija limuzine ID.Aero, postavljena kao rival Teslinom Modelu 3. Konačno, sigurno je pretpostaviti da će VW lansirati više električnih SUV-ova svih oblika i veličina, uključujući manji model koji će biti ispod ID.4.
VW će također poticati digitalizaciju, ne samo unutar budućih vozila, već i kroz "cijelo iskustvo kupovine". To znači da će, iako će zastupstva zadržati svoju ulogu, sve više i više kupaca imati priliku dovršiti cijeli postupak kupnje vozila putem interneta, nešto što se već događa u Njemačkoj, Francuskoj i Italiji.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....