Došao je kraj za BMW i3, automobil koji je trajao duže i prodavao se bolje nego što su i najveći optimisti u BMW-u prije devet godina mogli sanjati.
Mali automobil koji se nikako nije uklapao u ponudu BMW-a i u njoj stršio kao nekada davno mala Isetta, na tržište je stigao 2013. godine, a do danas je BMW prodano čak 250.000 primjeraka. Unatoč različitosti kupci su i3 odlično prihvatili, no sada mu je istekao rok trajanja.
Nakon devet godina BMW je prekinuo proizvodnju malog električnog automobila finalnom serijom od 18 identičnih automobila.
Svi su obojeni u "Galvanic" zlatnu boju te imaju crne krovove poklopce motora, peta vrata, retrovizore i naplatke. Riječ je o S modelima koji imaju 184 KS i do 100 km/h ubrzavaju za 6,9 sekundi. Automobili su predani kupcu, njemačkoj luksuznoj rent-a-car tvrtki Car Via koja će ih već iznajmljuje po cijeni od oko 40 eura na dan.
Posljednjih 18 primjeraka i3 proizvedeno je nedugo nakon što je BMW kupcima ponudio pretposljednju seriju nazvanu Home Run Edition. Ta izvedba je proizvedena u samo 10 primjeraka koji su bili izuzetno luksuzno opremljeni.
Mali i3 je BMW-u poslužio da dobro istraži svijet električnih automobila i svega vezanog uz to, te sazna što žele i sami kupci.
On je svoju zadaću ispunio te se nakon devet godina teško nosio s rivalima koji imaju veći doseg. Nasljednik za sada nije u planu, već se BMW okrenuo mnogo većim električnim modelima koji, logično, donose i veću zaradu.
U ponudi, između ostalog, sada imaju veliki SUV iX i limuzinu i4. BMW i3 je preživio u Kini, ali samo kao ime. Tamo se tako zove električna verzija BMW-a serije 3.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....