Kao i Veyron prije njega, Chiron je, pored standardnih verzija imao obilje posebnih izdanja i unikatnih primjeraka. Sada je stigao još jedan, no ovaj unikatni model sigurno će biti i posljednji, 500-ti Chiron nakon osam godina proizvodnje u Molsheimu. Automobil je prikladno nazvan L‘Ultime (Posljednji).
Model je temeljen na Chironu Super Sportu, jednoj od ranije spomenutih serija koja se sastoji od 80 primjeraka. Posljednji Chiron posveta je svim ostalim modelima i time što je izgled inspiriran prvim Chironom izloženim na Ženevskom salonu automobila 2016. godine. Posebna boja se prelijeva iz "French Racing Blue" u "Atlantic Blue". Ovaj dvobojni izgled dodatno je ukrašen ručno ispisanim nazivima događaja i mjesta koji su odigrali važnu ulogu u osam godina karijere Chirona.
Na posljednjem Chironu tako možete vidjeti natpise Ehra-Lessien (staza na kojoj je Chiron postigao 490 km/h), Paul Ricard (gdje je testiran), Geneva (gdje je debitirao) i Chantilly (gdje je više puta izložen). Da bi se naglasilo koji je ovo Chiron po redu boj 500 je rukom ispisan na donjoj strani stražnjeg spojlera, na naplatcima, na karoseriji ispred stražnjih kotača, te je ugraviran na poklopac motora.
Tko je vlasnik oproštajnog Chirona, Bugatti ne želi otkriti. Iako je ovo tehnički posljednji automobil s oznakom Chiron, to zapravo nije kraj Chironove ere. Bugatti još uvijek proizvodi Mistral (99 primjeraka) i Bolide, verziju samo za stazu (40 primjeraka). Iako se oba auta temelje na Chironu, ne ubrajaju se u 500 proizvedenih primjeraka već se vode kao zasebni modeli.
Bugatti će za tri tjedna predstaviti nasljednika Chirona. Za sada se zna da će auto imati elektrificirani pogon s ogromnim atmosferskim V16 motorom.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....