CJELOVITO IZVJEŠĆE

Koliko zapravo košta posjedovanje ‘Godzille‘? Savjetnik ‘Brzih i žestokih‘ o 6 godina vlasništva

Imajte na umu kako se R35 svojom izlaznom snagom zaista može ‘staviti u isti koš‘ s ostalim superautomobilima
(2013-2016) Nissan GT-R R35
 Nissan

Skyline i GT-R predstavljaju legende u japanskoj automobilskoj kulturi. Tijekom pet generacija, Skyline GT-R postao je još snažniji, dostignuvši svoj pravi oblik u R35 koji nastavlja s radom od uvođenja 2007. godine. Nazvan po japanskom mitskom čudovištu – Godzilli, R35 je pokazao da se može nositi s modernim superautomobilima, a mnogi ga preferiraju zbog njegove pristupačnosti u odnosu na što nudi.

image
(2013-2016) Nissan GT-R R35
Nissan

Craig Lieberman, tehnički savjetnik za prva dva filma sage 'Brzih i žestokih', vlasnik je R35 GT-R-a, te je otvoreno pred kamerom objasnio svoje iskustvo sedmogodišnjeg vlasništva jednog. Naime, Craig je vlasnik 'Godzille' od Valentinova 2014. godine, nakon što je ostao 'lakši' za 104.000 dolara (639.500 kuna). Od tada, svake godine s njim je prošao oko 11.000 kilometara, od kojih je nešto provedeno i na stazi.

image
(2013-2016) Nissan GT-R R35
Nissan

To znači da je tijekom (skoro) sedam godina proputovao ukupno oko 77.000 kilometara, a troškove je prilikom snimanja videa podijelio na segmente. Ukupno 7700 dolara (47.331 kuna) potrošio je na gume, 1800 (11.000 kuna) na kočione diskove, 1400 (8600 kuna) na nekoliko izmjena kočionih pločica, 1600 (9800 kuna) na zamjenu ulja i još 2000 dolara (12.200 kuna) na set opruga. Kad se sve pribroji, ukupan iznos potrošnih dijelova iznosi 17.400 američkih dolara (107.000 kuna), što je po 2500 (15.300 kuna) godišnje. 'To je brojka koja blijedi u usporedbi s troškovima održavanja superautomobila poput Ferrarija ili čak Mercedes-Benza E63', ističe Lieberman.

image
(2013-2016) Nissan GT-R R35
Nissan

Imajte na umu kako se 'Godzilla' svojom izlaznom snagom zaista može 'staviti u isti koš' s ostalim superautomobilima. GT-R iz 2015. godine pokreće 3,8-litreni V6 s dvostrukim turbopunjačem koji proizvodi 550 KS (405 kW) i 628 Nm okretnog momenta. Prednje smješteni VR38DETT je uparen s automatskim mjenjačem sa šest brzina i sva četiri kotača.

image
(2013-2016) Nissan GT-R R35
Nissan

Uz to, malo je vjerojatno da ukoliko ste vlasnik GT-R-a, da ništa na njemu nećete 'taknuti'. Craig je tijekom sedmogodišnjeg vlasništva potrošio još 19.400 američkih dolara (120.000 kuna) na razne nadogradnje. Neke od njih uključuju ispušni sustav od titana, snažnije pumpe za gorivo, veće alu naplatke, prednji difuzer, stražnji spojler i poklopac motora s otvorima za zrak.

image
(2013-2016) Nissan GT-R R35
Nissan

Što se tiče cijene koju je GT-R zadržao nakon 7 godina, Craig navodi kako 'automobil zadržava vrijednost bolje od njemačkih suparnika, najviše zbog odane zajednice koja ga okružuje'. Danas bi prosječni sedmogodišnji GT-R s malo manje od 100.000 kilometara na satu vrijedio između 63.000 (387.380 kuna) i 72.000 dolara (442.000 kuna), što je između 59% i 72% od prvotne cijene.

Prema Craigu, sada je idealno vrijeme za kupnju GT-R-a, jer Nissan tek treba dati znak nove generacije R36. Naravno, cijene variraju ovisno o velikom broju faktora. Vlasništvo GT-R-a bez dvojbe će vas koštati mnogo više nego nekog drugog Nissana, no ako se u obzir uzme ostatak segmenta, Nissan je zapravo povoljna opcija.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
02. studeni 2024 15:39