Poglavari Katoličke crkve kao službeno vozilo koriste otvoreni ‘paradni automobil‘ Mercedes G-klasu, no u voznom parku nalaze se i mnogi drugi modeli poput prerađene Dacije Duster, Toyote Mirai i pokojnom Papi Franji omiljenog Fiata 500 L.
Papa Lav XIV očito nije fan Fiata budući da je za svoje svakodnevne obaveze izabrao svestrani model njemačkog proizvođača Volkswagena. Riječ je o modelu Multivan, luksuznom ‘hotelu na kotačima‘.
Volkswagenov kombi dostupan i u verziji s produljenim međuosovinskim razmakom, temelji se na modularnoj platformi MQB, a širok je 1,94 metra, dugačak 4,97 i visok 1,90 metara.
Njemačka marka ga opisuje kao ‘dnevni boravak na kotačima‘, a zahvaljujući različitim varijantama sjedenja (sedam standardno) i ogromnom prtljažnom prostoru, prikladan je za različite scenarije mobilnosti.
Posebnu pažnju zaslužuju udobna, čvrsto izrađena sjedala u putničkom dijelu, u osnovnoj konfiguraciji postavljena tako da ona dva u drugom redu gledaju prema tri u trećem redu, kako bi između njih po vodilici bilo lako povući višenamjenski stolić.
Raspored sjedala se dakako može prilagoditi, a kapacitet prtljažnika kreće se od 469 do 4053 litre.
Cijena u Hrvatskoj je 50.934 eura.
Vozila poglavara Katoličke crkve, poznata kao Papamobili, razvijala su se tijekom godina, odražavajući i osobne preferencije svakog pape i potrebe za sigurnošću. Od otvorenih vozila koja su omogućavala bliži kontakt s vjernicima do oklopnih i ekološki prihvatljivih modela, svaki izbor imao je svoje adute.
Papin izbor Volkswagen Multivana stavlja fokus na moderne tehnologije i učinkovitost, dok korištenje hibridnog sustava naglašava brigu za okoliš. Ovakav izbor ne utječe samo na javni imidž Pape, već šalje poruku o prioritetima Vatikana u pogledu održivosti i sigurnosti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....