Veo je skinut s YangWanga U9 još u siječnju, a nedavno je prvi put uhvaćen tijekom testiranja na trkaćoj stazi. Impozantne dimenzije ovog kineskog superautomobila protežu se na 4966 mm u duljinu, 2029 mm u širinu, te visinu od 1295 mm.
Nevjerojatni U9 također ima međuosovinski razmak od 2900 mm, nužan radi smještaja velike baterije od 100 kWh između osovina. Ovaj paket proizvodi FinDreams, podružnica BYD-a.
Snagu ovog automobila isporučuju nevjerojatna četiri električna motora, svaki sa snagom od 322 KS (240 kW).
Ukupna snaga iznosi 1287 KS, što je više od prvotno očekivanih 1100 KS za U9. Iako se može argumentirati da automobilu nije potrebno 1287 KS, važno je napomenuti da teži 2475 kg, što je značajno više od superautomobila s unutarnjim izgaranjem i otprilike 175 kg više od Rimac Nevere.
BYD tvrdi da U9 može ubrzati do 100 km/h za samo 2 sekunde i postići najveću brzinu od 300 km/h. Također ističu da automobil može prijeći do 700 km s jednim punjenjem prema kineskom ciklusu testiranja.
Najintrigantnija značajka U9 je njegov poseban sustav ovjesa, nazvan ‘Disus-X sustav‘, koji pruža kompleksnu kontrolu okomitog, bočnog i uzdužnog gibanja kroz sustav upravljanja amortizacijom karoserije, inteligentni hidraulički sustav kontrole karoserije i inteligentni sustav kontrole karoserije u zraku. Ovi sustavi omogućuju automobilu da se kreće na tri kotača i čak poskakuje gore-dolje.
Unatoč visokoj tehnologiji implementiranoj u YangWang U9, automobil će slijediti korake drugih BYD modela i ostati relativno ‘pristupačan‘ prema standardima superautomobila, s cijenom od otprilike 130.000 eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....