Kineski proizvođači odavno su poznati po kopiranju popularnih modela europskih proizvođača automobila i motocikala. Sada se Great Wall Motor Group, koji je zapravo poznat kao automobilski div, želi uključiti na tržište motocikala i najavljuje svoj prvi proizvod pod novim brendom Souo.
Ovo bi trebao biti stroj za putovanja, ali ne bilo kakav, već motocikl s čak osam cilindara. To je izuzetno neobično, jer na svijetu nema velikoserijskih motocikala s osam cilindara, ai i sam Great Wall Motor je mnogo poznatiji po svojim hibridnim i električnim vozilima.
Motocikl trenutno nema ime, ali trebao bi konkurirati modelima kao što su Honda Gold Wing ili BMW K 1600 koji oboje imaju motore sa šest cilindara. Očito su Kinezi smatrali da su Hondin šestocilindrični bokser motor od 1833 cm3 i BMW-ov redni šestocilindrični motor od 1649 cm3 premali pa su se odlučili na još veće i kompliciranije rješenje - bokser motor s osam cilindara. I premda točna zapremina još nije objavljena, vjerojatno će imati više od 2000 "kubika".
Novi model je najavio Andrew Dyson, voditelj dizajna u GWM-u, tijekom konferencije tvrtke na kojoj je predstavio buduće planove brenda. Dyson, koji već ima veliko iskustvo u zapadnoj automobilskoj industriji, prethodno je surađivao s Volkswagenom, Daimler-Chryslerom i Opelom.
Ne znamo kojom vrstom tehnologije i kojim funkcijama će motocikl biti opremljen, Great Wall Motor je objavio samo njegovu siluetu. No kako i priliči kineskom motociklu, možemo pretpostaviti da će biti krcat dodacima, možda čak i najnovijim adaptivnim tempomatom.
Kineski proizvođači svojim automobilima sve više pokazuju moć, a očito je da to žele učiniti i s motociklima. No unatoč tome ostaje pitanje, treba li svijetu zaista još veći touring motocikl s osam cilindara.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....