Nakon proljetne premijere Picanta, Kija je krajem kolovoza predstavila još jedan gradski model, novu generaciju Rija, koji će konkurirati Volkswagenu Polu, Fordu Fiesti, Renaultu Cliju, Opelu Corsi, Toyoti Yaris i drugima.
Prostran i zanimljiv
Putnici na stražnjim sjedalima imaju više nego dovoljno mjesta za noge i glave, a i sprijeda se putuje vrlo udobno. Unatoč gotovo raskošnoj prostranosti za putnike, prtljažnik od 288 litara (920 l sa spuštenim stražnjim sjedalima) spada u prosjek klase. Sam interijer jedan je od najbolje osmišljenih i najkvalitetnijih u bilo kojoj današnjoj Kiji. Osim što je armatura dostupna u tri različite nijanse (crna, bež i smeđa) te sjedalima raspoloživima s nizom presvlaka, pažnja prema detaljima očituje se i u brojnim promišljeno raspoređenim pretincima.
Superštedljiv dizelaš
Novi Rio nudit će se s četiri moderna motora. Benzinsku ponudu čine 1,2 i 1,4-litreni četverocilindraši sa 85, odnosno 109 KS, a turbodizelski 1,4-litreni četverocilindraš sa 90 KS i novi 1,1-litreni trocilindraš sa 75 KS. Očekuje se da će našim kupcima najzanimljiviji biti mali benzinac, no pažnju će sigurno privući i mali dizelaš koji uz pomoć start stop sustav i drugih ekopomagala prosječno troši samo 3,2 l/100 km.
Rio u vožnji impresionira pohvalnom udobnošću (unatoč nešto tvrđem osnovnom podešenju ovjesa), za gradsku vožnju laganim i ugodnim servoupravljačem te uglađenošću usporedivom s najboljima u klasi. Svi motori pružaju dobre performanse, a posebno ugodno iznenađuju osnovni benzinac i dizelaš.
Odlična serijska oprema
No, hrvatske će kupce, očekuje se, najviše dojmiti vrlo dobra serijska opremljenost novog Rija koji će već u osnovnom paketu imati šest zračnih jastuka, ESP, daljinsko centralno zaključavanje, servoupravljač, električne prozore sprijeda i vanjske retrovizore, putno računalo, ručni klima-uređaj, audio sustav s CD-om, MP3 čitačem te Aux i USB priključcima... Novi Rio u prodaju kreće idućeg mjeseca, a početna verzija pokretana 1,2-litrenim benzincem te opremljena svim gore navedenim stajat će 84.990 kuna, odnosno 11.377 eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....