PREDSTAVLJAMO

Kija predstavila još jedan gradski model - novu generaciju Rija!

Dopadljiv dizajn, domišljat i prostran interijer te dobra ponuda motora samo su neke od vrlina novog Rija

Nakon proljetne premijere Picanta, Kija je krajem kolovoza predstavila još jedan gradski model, novu generaciju Rija, koji će konkurirati Volkswagenu Polu, Fordu Fiesti, Renaultu Cliju, Opelu Corsi, Toyoti Yaris i drugima.

Prostran i zanimljiv

Zahvaljujući maštovitosti Petera Schreyera, vođe Kijine dizajnerske renesanse, svi recentni modeli ovog proizvođači izgledaju privlačno, moderno i prepoznatljivo. Ni novi Rio nije iznimka, iako su neki konkurenti puno odvažnije oblikovani. S dužinom od nešto više od četiri metra, novi model je duži, širi, malo niži te s većim međuosovinskim razmakom u odnosu na prethodnika pa ne čudi što u kabini nudi znatno više prostora.

Putnici na stražnjim sjedalima imaju više nego dovoljno mjesta za noge i glave, a i sprijeda se putuje vrlo udobno. Unatoč gotovo raskošnoj prostranosti za putnike, prtljažnik od 288 litara (920 l sa spuštenim stražnjim sjedalima) spada u prosjek klase. Sam interijer jedan je od najbolje osmišljenih i najkvalitetnijih u bilo kojoj današnjoj Kiji. Osim što je armatura dostupna u tri različite nijanse (crna, bež i smeđa) te sjedalima raspoloživima s nizom presvlaka, pažnja prema detaljima očituje se i u brojnim promišljeno raspoređenim pretincima.

Superštedljiv dizelaš

Novi Rio nudit će se s četiri moderna motora. Benzinsku ponudu čine 1,2 i 1,4-litreni četverocilindraši sa 85, odnosno 109 KS, a turbodizelski 1,4-litreni četverocilindraš sa 90 KS i novi 1,1-litreni trocilindraš sa 75 KS. Očekuje se da će našim kupcima najzanimljiviji biti mali benzinac, no pažnju će sigurno privući i mali dizelaš koji uz pomoć start stop sustav i drugih ekopomagala prosječno troši samo 3,2 l/100 km.

Rio u vožnji impresionira pohvalnom udobnošću (unatoč nešto tvrđem osnovnom podešenju ovjesa), za gradsku vožnju laganim i ugodnim servoupravljačem te uglađenošću usporedivom s najboljima u klasi. Svi motori pružaju dobre performanse, a posebno ugodno iznenađuju osnovni benzinac i dizelaš.

Odlična serijska oprema

No, hrvatske će kupce, očekuje se, najviše dojmiti vrlo dobra serijska opremljenost novog Rija koji će već u osnovnom paketu imati šest zračnih jastuka, ESP, daljinsko centralno zaključavanje, servoupravljač, električne prozore sprijeda i vanjske retrovizore, putno računalo, ručni klima-uređaj, audio sustav s CD-om, MP3 čitačem te Aux i USB priključcima... Novi Rio u prodaju kreće idućeg mjeseca, a početna verzija pokretana 1,2-litrenim benzincem te opremljena svim gore navedenim stajat će 84.990 kuna, odnosno 11.377 eura.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
29. rujan 2024 13:19