Chevrolet je nedavno, s live prijenosom iz Petersen Automotive muzeja, predstavio potpuno novu Corvettu Z06, osmu generaciju kultnog modela koja je ujedno i prva s visokim performansama te srednje smještenim motorom u povijesti. Uz mnoštvo novih aerodinamičnih značajki tu je i 5,5-litreni atmosferski V8 s redlineom od 8600 o/min, sposoban proizvesti 679 KS (500 kW) i 623 Nm okretnog momenta pri 6300 o/min.
'Nova Corvetta Z06 definira američki superautomobil. Nadovezuje se na prepoznatljiv dizajn i revolucionarnu dinamiku uvedenu u Corvette sa srednjim motorom i podiže ih kako bi pružili profinjenu, ali beskompromisnu sposobnost na stazi s performansama svjetske klase', rekao je predsjednik General Motorsa Mark Reuss.
Motor je u potpunosti izrađen od aluminija, a također dobiva aluminijske klipove i klipnjače od kovanog titana za manju masu i veću čvrstoću. Vizualno se Corvetta Z06 od odlaznog modela razlikuje zahvaljujući širim branicima i novim dizajnom maski. Svi su oni širi kako bi prekrili širi položaj većih guma. Standardne Michellin Pilot Sport RS ZP gume široke su 275/30R20 sprijeda i 345/25R21 straga, dok Z07 paket umjesto njih koristi Sport Cup 2 R ZP.
Tu je i standardni novi prednji razdjelnik i stražnji spojler koji uključuje fiksni pleteni nosač koji se može ugraditi. Sve u svemu, navedeni dodaju 165,6 kilograma potisne sile pri 300 km/h. Opcionalan paket od karbonskih vlakana dodaje još veći prednji razdjelnik, stražnje krilo na postolju i aero elemente na podvozju za maksimalnu potisnu silu i upravljivost. Kako bi smanjio težinu, Chevrolet također nudi opcionalne naplatke od karbonskih vlakana koji smanjuju masu za ukupno 8,6 kilograma.
Z06 zadržava osnovni ovjes iz Corvette Stingraya, a tu je i standardni Magnetic Selective Ride Control 4.0 koji se može podesiti tako da bude krući za stazu ili mekši za vožnju po gradu. Ostale bitnije značajke uključuju Launch Control, aktivno upravljanje, Traction Control, Performance Traction Management koji nudi smanjenje okretnog momenta i intervenciju kočnica na stazi te elektronički diferencijal s ograničenim proklizavanjem.
U svijetu superautomobila performanse nisu jedina stvar koja je važna. Kako bi držao korak s konkurencijom, Chevrolet je nastojao koristiti lagane, ali luksuzne i vrhunske materijale. 'Kako bi odgovarao svojim performansama, Z06 je uzvišena izvedba dizajna osme generacije,' rekao je Phil Zak, izvršni direktor Chevroletovog dizajna. 'Od svog širokog stajališta s isklesanim površinama do svojih vrhunskih materijala od ugljičnih vlakana, Z06 unosi auru sirove snage i performansi uz umijeće izrade po mjeri.'
One uključuju upravljač presvučen karbonskim vlaknima, koje su vidljive i na ručici mjenjača. A ako više volite old-school luksuz, više kože možete dobiti uz novu Adrenaline crvenu boju. Osim sedam boja dostupnih u unutrašnjosti, kočione čeljusti dostupne su u šest nijansi, a u ponudi je i sedam paketa naplataka, tri vrste sjedala, šest vrsti sigurnosnih pojaseva i dva paketa obloga od karbonskih vlakana i jedan aluminijski paket.
Proizvodnja osme generacije Corvette počinje sljedeće godine u sjedištu Corvette, tvornici Bowling Green u Kentuckyju. Chevrolet navodi da će 'kupci diljem svijeta moći iskusiti njegove čari, budući da su u planu modeli s upravljačem na desnoj i na lijevoj strani'. Cijene još uvijek nisu poznate, ali budući da sada pričamo o superautomobilu, očekujemo veliki porast u odnosu na odlazni model.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....