Bizzarrini se vratio s više fotografija i informacija o nadolazećem Giottu, dok nastavljaju s isporukama modela 5300 GT Corsa Revival od prošle godine. Novi egzotični "Hyper GT" dolazit će pogonjen atmosferskim V12 motorom iz Coswortha s tehnologijom direktno iz motorsporta.
Ovo je prvi put da vidimo prototip Bizzarini Giotta u punoj veličini, nakon skica i najave iz veljače ove godine. Karoseriju od karbonskih vlakana dizajnirali su Giorgetto i Fabrizio Giugaro iz njihove studije GFG Style. Ovo je prikladan izbor budući da je talijanski majstor automobilskog dizajna bio intenzivno uključen u stvaranje originalnog Bizzarinija 5300 GT dok je radio za Bertone 60-ih.
Giotto ima oblik hiperautomobila s motorom u sredini s oštrim prednjim krajem dinamičnim profilom te dugim "repom". Reference na klasični 5300 GT ograničene su na duple usisnike na prednjem dijelu koji integriraju tanke LED diode, trokutasti središnji nosač krova i stakla kao na moto kacigi.
Novi model izgleda kao prikladni konkurent modelima poput Pagani Utopie i Gordon Murraya T.33. Giotto je dobio ime po slavnom inženjeru i osnivaču tvrtke, poznatom po sudjelovanju u razvoju čuvenog Ferrarija 250 GTO.
Novi V12 motor proizveo je Cosworth, ma obujam od 6,6 litara, točnije 6626 kubika, što je također referenca na datum rođenja Giotta Bizzarrinija (6. lipnja 1926.).
Bizzarrini nije objavio podatke o snazi i okretnom momentu, ali je rekao da će "zadovoljavati sve zakone i propise o emisijama tamo gdje će se prodavati". Model se temelji na okviru od karbonskih vlakana, koristeći "tehnologije i proizvodne procese razvijene iz motosportu".
Chris Porritt, Bizzarrinijev tehnički direktor s prethodnim iskustvom u Aston Martinu, Tesli, Appleu i Rimcu, rekao je: „Imamo jasnu viziju za Giotto, vođenu ne vremenima kruga ili rekordima ubrzanja, već emocionalnim angažmanom i vozača i suvozača". Nadamo se da ćemo saznati više o nadolazećem hiperautomobilu kako se razvoj nastavlja i prije početka testiranja na cesti krajem 2024. Za sada iz Bizzarinija samo toliko...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....