Nakon 900.000 primjeraka prodanih u četiri godine širom svijeta, bestseler model Citroena s prvim danim studenog u salone dolazi neznatno obnovljenog izgleda i obogaćen novim tehnologijama.
Glavne estetske promjene napravljene su na prednjoj strani i C3 debitira s novim vizualnim potpisom Citroena, s rešetkom hladnjaka inspiriranom konceptom CXperience predstavljenim na salonu automobila u Parizu 2016. Novo lice prate led prednja svjetla, koja su postala standardna oprema za cijelu paletu, te redizajnirani Airbump elementi, kao i okviri svjetala za maglu.
Dotjerivanjem na polovici životnog vijeka povećana je mogućnost prilagodbe izgleda C3 osobnom stilu kupca. Broj kombinacija s prethodnih 36 povećan je na čak 97, a temelj predstavlja sedam boja karoserije.
Slijede četiri krovne opcije koje prate vanjski retrovizori i bočni profili, a pridodana su i četiri različita paketa boja za nove bočne štitnike, popularni Airbump koje je bio neizostavni dodatak više od polovice dosadašnjih kupaca. Paleta prilagodbi upotpunjena je novim aluminijskim naplatcima od 16", sjedalima Advanced Comfort koja su do nedavno bila rezervirana za modele više kategorije, te dvama dodatnim paketima namijenjenim unutrašnjosti.
No, u Citroenu se nisu bavili samo izgledom, posebna briga posvećena je udobnosti, komforu i sigurnosti. Pored ovjesa, za dodatni stupanj udobnosti zaslužna je Advanced Comfort tehnologija izrade sjedala, predstavljena u modelima C5 Aircross i C4 Cactus. Obloge od poliuretanske pjene sjedalu donosi mekoću i sposobnost upijanja svih neravnina što uz središnji oslonac za ruku, podešavanje po visini i dužini, te ugrađeni lumbalni oslonaca, predstavlja idealnu kombinaciju za duga putovanja.
Novo izdanje nudi 12 sustava za pomoć u vožnji. Standardno, u svim varijantama instalirana su upozorenja na napuštanje vozne trake, detektor umora vozača i prepoznavanje ograničenja brzine, a ovisno o opremi ponuđeni su prednji parking senzori, otvaranje i pokretanje bez ključa, automatsko kočenje u nuždi i kontrola snopa dugih svjetala, te kamera za vožnju unatrag i nadzor mrtvog kuta. U vožnji C3 potvrđuje sve vrline kojima se predstavio prije četiri godine. U nepuna četiri metra dugom automobili četvero ljudi može vrlo udobno putovati.
Prtljažnik s osnovnih 300 l obujma ne ruši rekorde, ali predstavlja razumnu mjeru. Na drugoj strani ugođaj u vožnji i ponašanje na cesti spadaju u sam vrhu klase. Benzinska verzija sa 110 KS koju smo isprobali u okolici talijanskog jezera Como, ostavlja dobar dojam po pitanju okretnosti, ubrzanja i sigurnosti.
Ovjes je mekan, ali C3 jednako uvjerljivo savladava neravnine i zavoje pružajući pritom precizno upravljanje i predvidljivo ponašanje. Mekane su i kočnice, što zahtjeva period prilagodbe, ali na učinkovitost nema zamjerki. Bubanj na stražnjim kotačima dolazi samo s motorom od 83 KS, dok sve ostale verzije zaustavljaju disk kočnice na sva četiri kotača.
Na hrvatsko je tržište novi C3 stigao s početnom cijenom uz opremu Live i osnovni benzinacod 91.900 kuna, a uz trocilindrični 1.2 benzinski motor (83 i 110 KS) u ponudi je dizelski BlueHDi sa 100 KS po cijeni od 118.900 kuna uz opremu Feel.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....