Oglasi nas napadaju sa svih strana, prekidaju nam TV program, iskaču dok gledamo video zapise na internetu, otežavaju nam surfanje omiljenim stranicama. Sada se čini da bi se mogli pojaviti i na infotainment zaslonima naših automobila.
Novi patent Forda je ideja za sustav koji koristi vaše odredište, rutu, brzinu, lokaciju povijesti putovanja, promet i još mnogo toga kako bi odredio vrstu oglasa koji će vam se prikazati na zaslonu (zaslonima) u vozilu.
Proizvođač automobila bio bi također u stanju procijeniti kako korisnici stupaju u interakciju s oglasima, što bi moglo uključivati akustične podatke poput praćenja razgovora u automobilu, kako bi se "razumjelo koliko korisnik tolerira određeni broj oglasa".
Sustav bi mogao osluškivati dijalog između putnika i smanjiti broj oglasa tijekom razgovora ili reproducirati audio oglas kada je kabina tiha.
Također bi mogao slušati ključne riječi ili fraze koje označavaju odredište vozača, koristeći te informacije s povijesnim podacima za prikazivanje relevantnih oglasa. Sve ovo, priznajemo, zvuči kao noćna mora za privatnost vozača i teško je zamisliti da bi neki vlasnici automobila tako nešto htjeli prihvatiti ili tolerirati.
Ipak, već sada na internetu toleriramo oglase i svojevrsno praćenje naših aktivnosti u zamjenu za brojne besplatne sadržaje na internetu.
Nejasno je kakve bi prednosti vlasnici automobila imali od ovog sustava, no potpuno sumnjamo da bi ovakvi oglasi rezultirali besplatnim ili jeftinijim automobilima. Više se čini kao još jedna ideja za zaradu i povećanje ionako velikih profita automobilskih kompanija. No da bi do toga došlo proizvođači prvo moraju uvjeriti kupce da im ovako nešto može biti od koristi. A to će biti vrlo teško.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....