Ako ste početkom ožujka planirali posjetiti Salon automobila u Ženevi, a pritom ste i ljubitelji Lamborghinija, za vas nemamo dobre vijesti.
Talijanski proizvođač u vlasništvu Volkswagena, naime, objavio kako neće nastupiti na ovogodišnjem jubilarnom 90. izdanju salona. Ubuduće će se, kažu, orijentirati na intimnije zasebne promocije svojih novih modela, a ne na izlaganje na salonima s ostalim proizvođačima, pa makar to bili i oni najvažniji, poput salona u Ženevi.
Vijest je stigla uz objavu fantastičnih prodajnih rezultata Lamborghinija koji su ostvareni ponajprije zahvaljujući sjajnom prijemu SUV-a Urusa čija je prodaja porasla sa 182 primjerka prodana 2018. do čak 1761 primjerak prošle godine.
Nije zanemariv ni uspjeh Huracana s V10 motorom koji je pronašao 2139 kupaca diljem svijeta kao ni Aventadora kojih je prodano 1104 primjerka prošle godine.
Sjedinjene Države tradicionalno su najveće tržište Lamborghinija gdje Talijani u 51 državi imaju čak 165 prodajnih salona putem kojih je prodano 2374 primjeraka, a slijede Kina, Hong Kong i Macao sa 770 primjeraka. I u ostalim državama gdje se prodaje Lamborghini ostvareni su rekordi: redom, Velika Britanija (658), Japan (641), Njemačka (562), zemlje Bliskog istoka (387), Kanada (376) i Italija (370).
Iz tvrtke najavljuju dosta toga novoga u 2020. premda bez konkretnih najava no poznato je da stiže Urus ST-X plug-in hybrid ako i postepena hibridizacija ostalih modela.
Ti su planovi već započeli s modelom Sian FKP 37 od 818 hibridnih KS trenutno najsnažniji Lambo, koji će se izraditi u tek 63 primjerka po cijeni od 3,6 milijuna dolara.
Pritom treba spomenuti da je Lamborghini Asterion LPI 910-4 pokazan 2014. godine na salonu u Parizu s kombinacijom atmosferskog 5,2-litreni V10 stroja i trima električnim motorima raspolagao s 900 KS, no ostao je konceptni automobil.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....