Jaguar Land Rover u ovom trenutku odbacuje zacrtane planove o elektrifikaciji game, pa će usporiti uvođenje modela na baterije u narednim godinama te nastojati uvesti više plug-in hibrida, zbog sve slabijeg interesa potrošača za električmnim automobilima.
Još 2021. proizvođač automobila otkrio je da će do 2026. lansirati šest potpuno električnih Land Rovera i dva električna Jaguara. Međutim, glavni izvršni direktor Jaguar Land Rovera Adrian Mardell je sada izjavio kako je broj električnih Land Rovera koji će se lansirati smanjen na četiri.
Prvi od njih bit će Range Rover Electric koji će stići kasnije ove godine, a ubrzo nakon lansiranja na tržište će se pojaviti električni Range Rover Sport.
"Malo smo usporili nego što smo rekli prije tri godine", rekao je Mardell, a prenosi Autonews Europe. "Uzimamo si vremena kako bismo bili sigurni da ćemo na tržište staviti najbolja vozila koja smo ikada razvili."
Osim spomenutih, stižu i modeli na baterije koji će koristiti novu EMA platformu kompanije. Zasad je poznato malo detalja, no vjerojatno je riječ o električnim nasljednicima Range Rovera Evoque i Range Rovera Velar.
Iako je kompanija i dalje na "BEV valu", Mardell je napomenuo da se potražnja za njima počela hladiti i prema tome, JLR radi na tome da u međuvremenu bude dostupno više plug-in hibrida.
"Ono što ste vidjeli i kod drugih marki, tržište baterijskih vozila pomalo posustaje", rekao je Mardell. "Prihvaćanje naših PHEV modela od kupaca u tolikoj mjeri bilo je prilično iznenađenje. U međuvremenu naporno radimo kako bismo stavili na raspolaganje više plug-in hibrida na tržište."
Podsjetimo, JLR je povećao prodaju PHEV-ova više nego bilo koji drugi proizvođač automobila prošle godine u Europi prodavši 45.224 primjerka, što je porast od 68 posto. Marka ipak u konačnici želi da 60 posto ukupne prodaje do 2030. godine budu modeli na baterije, prije nego što se poveća na 100 posto do 2036. godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....