Električni automobili zanimaju sve širi krug potencijalnih kupaca, a jasno je kako si mnogi s pravom postavljaju određena pitanja i traže odgovore kako bi dobili informacije koje su im možda nepoznate kod električnih modela.
Među čestim pitanjima jest i ono vezano uz "gubitak" dosega i razine baterije tijekom hladnih noći. A "životni primjer" sada dolazi iz Kanade gdje je jedan vlasnik Tesle Model 3 Dual Motor iz Saskatoona odlučio provjeriti kako će se Tesla nositi sa iznimno hladnim temperaturama i bez kućnog priključka. Naime, on se popodne dovezao pred svoju kuću i ostavio automobil na parkingu.
U tom trenutku doseg je iznosio 362 kilometra, a baterija je pritom bila na oko 85 posto. Zatim je uslijedio boravak na hladnom od čak 16 sati, budući da je automobilu pristupio tek sljedeće jutro. Temperatura je u tom trenutku bila -18 stupnjeva, a moguće je da je tokom noći bila još i niža. Dakle, ektremni uvjeti su uistinu postojali. Rezultat?
Po ulasku u automobil dočekao ga je doseg od 318 km, odnosno oko 9 posto gubitka po pitanju baterije. Međutim - pravo stanje je osjetno bolje, budući da se na zaslonu pojavio plavi dio baterije koji zbog hladnoće nije bio dostupan u tom trenutku, no po početku vožnje Tesla je "vratila" postotak, pa je zapravo tijekom 16 sati po iznimno hladnom vremenu realni gubitak bio tek 5 posto, što je prilično dobar rezultat, posebno ako uzmemo u obzir da je na automobilu bio aktivan i Sentry Mode zbog kojeg su kamere svako malo zagrijavane kako se ne bi zaledile i kako bi mogle zabilježiti sve što se događalo! Sve detalje ovog "pothvata" pogledajte u videu:
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....