Italija i Stellantis se baš i ne slažu zadnje vrijeme, a situacija bi se mogla dodatno zahuktati. Priča je složena i maglovita, ali talijanski dnevnik Il Sole 24 Ore sugerira da bi vlada mogla pokušati zaplijeniti brendove Autobianchi i Innocenti koji su u vlasništvu Stellantisa. Ako sve uspije, potencijalno bi ih mogli dati kineskim proizvođačima automobila voljnim pokrenuti proizvodnju u Italiji.
Iako su ove marke legendarne, mnogi su ih već zaboravili jer već dugo ne proizvode baš ništa. Autobianchi je osnovan 1955. i ugašen 1995. godine, a Innocentijeva povijest je složenija i uključuje mnogo vlasnika i partnerstva, od British Leylanda do De Tomasa, Daihatsua i Chryslera TC by Maserati. Tvrtka je ugašena 1997. godine.
Prema talijanskom dnevniku, novi bi propisi mogli omogućiti vladi da dobije povijesne brendove koji se ne koriste najmanje pet godina. Što je još zanimljivije, dnevnik tvrdi da je "Ministarstvo poslovanja i proizvodnje u Italiji podnijelo zahtjev i dobilo registraciju" za robne marke Autobianchi i Innocenti.
Ostaje nejasno hoće li se nešto realizirati, ali zvuči kao da vlada barem postavlja temelje za tu mogućnost. Danas ne manjka kineskih marki, no imena Autobianchi i Innocenti bi nekim kineskim tvrtkama mogla zvučati kao poželjna osnova za proboj u Europu.
Talijanska vlada pokušava potaknuti proizvodnju automobila u Italiji i napada proizvođače automobila koji pokušavaju "igrati na upitne talijanske korijene". Najznačajniji incident dogodio se ranije ove godine kada je Alfa Romeo morao preimenovati Milano u Junior nakon što je ministar sugerirao da je korištenje originalnog imena nezakonito jer će se SUV proizvoditi u Poljskoj.
Nedavno je vlada zaplijenila i stotinjak malih Fiata Topolina zbog talijanske zastave na karoseriji, a napala je i marku DR Automobiles zbog lažnog predstavljanja kineskih automobila kao talijanskih.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....