U listopadu ove godine Dorna Sports objavila je da Energica više neće biti jedini dobavljač za potpuno električnu MotoE prvenstvo nakon završetka sezone 2022. Iako već znamo da će se Ducati posljednji put natjecati u prvenstvu električnih motocikala sljedeće godine, ono što ostaje nepoznato je koliko će se motocikli promijeniti nakon što Ducati ‘preuzme vlast‘ od 2023. godine.
MotoE je u posljednje vrijeme dobio mnogo pažnje, posebice nakon što je nekoliko europskih zemalja najavilo svoje namjere postupnog ukidanja vozila s unutarnjim izgaranjem u doglednoj budućnosti. Od svojeg početka 2019. godine, MotoE definitivno predstavlja budućnost motociklističkih utrka. S obzirom na to, Ducati je ranije najavio svoju prvu potpuno električnu platformu koju će predstaviti 2023. godine.
Čini se da je od tada talijanski proizvođač prilično napredovao u njezinom razvoju, budući da su testiranja platforme započela. Nadalje, Ducati je tražio pomoć Michaela Pirra, testnog vozača Ducatijevog MotoGP tima. Za sada znamo da budući MotoE trkaći strojevi neće biti previše udaljeni od motora Energica koji se koriste od 2019. godine, a očekuje se da će Ducatijev ugovor trajati do 2026. godine.
Prethodno nesklon elektrifikaciji, Ducatijev izvršni direktor Claudio Domenicali sada na umu ima potpuno električni proizvodni motocikl, koji bi se na tržištu trebao pojaviti između 2025. i 2030. godine. Ducati, kao dio VW Grupe, nesumnjivo će imati pristup najnovijoj EV tehnologiji koju trenutno gura njemački automobilski div.
Međutim, Ducati će nastaviti svoje napore prema istraživanju i razvoju e-goriva, dok će istovremeno razvijati svoju potpuno električnu platformu. Za sada, uživajte u fotografijama novog trkaćeg prototipa Ducatija V21L MotoE.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....