Proizvođaču automobila koji ima tako veliku ponudu kao Hyundai teško je imati jedinstven "dizajnerski jezik". Iz njihove aktualne ponude prilično je jasno da Hyundai zapravo ne nudi kohezivni stilski identitet u svom širokom portfelju. Pogledajte samo razlike između I30, Kone, Tucsona, Santa Fea i Ioniqa 5 i 6. Osim po znaku na "haubi" teško je zaključiti da se ovdje radi o autima iste marke. No s konceptom Initium, južnokorejska marka daje nam pogled u svoju novu filozofiju dizajna koja bi trebala sve ujediniti. Ona je pompozno nazvana "Art of Steel" i bit će osnova za buduće modele.
Initium je, a što drugo nego, SUV. Osvježavajuće "kvadratičan", Initium je zapravo najava serijskog modela koji dolazi u prvoj polovici 2025. godine. Budući da koncept ima vodikove gorive ćelije, naša utemeljena pretpostavka je da se radi o zamjeni za Nexo.
Zdepasti SUV ima aerodinamički dizajnirane 21-inčne kotače smještene unutar izbočenih blatobrana s crnom plastičnom oblogom. Kako bi izgledao impresivnije, Hyundai je dodao krovni nosač s ugrađenim svjetlima s istim "HTWO" motivom koji se koristi na prednjim svjetlima. To je tema koja se ponavlja budući da je primijenjena straga za stražnja svjetla i treće kočiono svjetlo.
Hyundai tvrdi da Initium može prijeći 650 km s jednim spremnikom vodika. Električni motor s 204 KS donosi poboljšanje od 40 KS u odnosu na Nexo. Osim što radi na vodik, Initium može proizvoditi i električnu energiju za vanjske potrošače jer ima ugrađenu funkciju Vehicle-to-Load (V2L) i pripadajuću utičnicu. Auto tako može energijom opskrbljivati kućanstvo u slučaju nestanka struje ili služiti kao izvor struje na kampiranju u divljini.
Iako nam za sada ne pokazuje unutrašnjost, Hyundai kaže da putnici straga imaju dovoljno mjesta i da se mogu udobnije smjestiti zahvaljujući velikom kutu nagiba sjedala. Stražnja vrata također imaju širok kut otvaranja, što olakšava ulazak i izlazak iz kabine.
Initium će biti javno prikazan na sajmu automobila u Los Angelesu i Auto Guangzhou u studenom, a cestovni model slijedi sljedeće godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....