Honda je jedan od prvih proizvođača automobila s potpuno elektrificiranom gamom u Europi, ali nije bila toliko strastvena prema električnim automobilima. Predsjednik Honda Motor Europe branio je ovu strategiju rekavši da je njihovo predstavljanje EV-a u skladu s razvojem infrastrukture za punjenje.
Katsuhisa Okuda razgovarao je s Autocarom tijekom nedavnog europskog lansiranja potpuno električne Honde e:Nyl1, hibridnog ZR-V i hibridnog/PHEV CR-V. Rekao je: "Brzina našeg razvoja električnih vozila ista je kao i razvoj infrastrukture, u smislu dostupnosti javnog punjenja".
Iako bi netko mogao tvrditi da su Okudine primjedbe samo izgovor za Hondino kašnjenje u lansiranju novih električnih vozila, on je definitivno u pravu. U europskim gradovima većina ljudi živi u stanovima bez lakog pristupa javnim punjačima, zbog čega su električna vozila irelevantna kao prvi automobil – barem u ovom trenutku.
Ono što je još zanimljivije su Okudina uvjerenja o tome kada će infrastruktura biti spremna: “Na kraju, vjerujemo da će 2040. ili 2050. infrastruktura biti dobro razvijena i tada će naši brojni kupci moći uživati u električnim vozilima. Do tada, naš plug-in hibrid dobra je opcija za putovanje na posao i duže vožnje vikendom. Vrlo je realno i praktično".
Honda e predstavljena je u proizvodnom obliku 2019. kao prvo električno vozilo proizvođača automobila, ali nikada nije bila namijenjena prodaji u velikim količinama. Hondino drugo potpuno električno vozilo u Europi, mali SUV e:Nyl1, trebao bi uslijediti kasnije tijekom 2023. kombinirajući HR-V stil s novom platformom posvećenom EV-u. Situacija je drugačija u Kini, gdje Honda ima mnogo električnih modela u pripremi.
Tvrtka je upravo otkrila svoju prvu ponudu plug-in hibrida u Europi u obliku Honde CR-V e:PHEV. U tom kontekstu, Okuda je rekao: “Ono što smo htjeli učiniti je ponuditi kupcima izbor. Zbog toga radimo na višestrukom pristupu".
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....