Kina nema samo namjeru pobijediti zapadne proizvođače automobila na tržištu obiteljskih električnih vozila. I oni žele dio kolača električnih superautomobila. Pri tome se služi GAC Aion Hyper SSR-om, prvim komercijalno dostupnim EV superautomobilom koji dolazi iz Kine s početnom cijenom od 1,29 milijuna juana (166.000 eura), što je manje od desetine cijene Nevere, Battiste ili Lotus Evije, s početnim cijenama većim od 2 milijuna dolara.
Izvještavali smo o SSR-u nekoliko puta tijekom godina, počevši s njegovim pojavljivanjem kao Enpulse Concept još 2020., a zatim ponovno prošlog rujna kada je GAC predstavio proizvodni automobil zajedno s nekim hrabrim tvrdnjama o performansama koje uključuju 0 do 100 km/h za 1,9 sekundi.
13 mjeseci unaprijed i predstavljen je SSR, što znači Super, Sport, Race, a prema GAC-u vrijeme hvatanje stotke još uvijek vrijedi, barem za dvije od tri dostupne izvedbe. Linija počinje s početnim SSR-om, onim s cijenom od 176 tisuća dolara koju smo ranije spomenuli. Dobiva isti pogon od 1224 KS (900 kW) i 1230 Nm okretnog momenta kao i drugi dvojac u ponudi, a treba mu 2,3 sekunde do 100 km/h.
Ako vam je vrijeme do 100 manje od 2 sekunde zaista bitno, trebat ćete izdvojiti 179.000 eura, ali ova izvedba obećava još bolje ponašanje na stazi zahvaljujući postavci šasije koja je više usmjerena na performanse. Car News China izvještava da SSR ima najveću brzinu od 250 km/h i može prijeći 506 km s punom baterijom od 75 kWh.
U unutrašnjosti, vozači su počašćeni grijanim i ventiliranim sjedalima, 14,6-inčnim tablet zaslonom osjetljivim na dodir i kompaktnim 8,9-inčnim digitalnim instrumentima vidljivim na vrhu zdepastog, pravokutnog upravljača.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....