U Audiju ovaj golemi konceptni auto opisuju kao ‘novu interpretaciju Avant filozofije za budućnost’.Ni karavan, ni limuzina; Avant oblik karoserije i kod koncepta Prologue djeluje vrlo elegantno i privlačno, dok sprijeda raspoznajemo karakterističnu, široku single frame masku te Matrix Laser svjetla. Fluidnost skladne bočne linije pritom ne narušavaju čak n kvake na vratima, jer se Prologue Avant otvara putem diskretnog senzora integriranog u aluminijski okvir stakala.
Straga dojam podižu spojler te svjetla sa 3D grafikom, a auto stoji na naplacima od 22 cola. Unutrašnjost je ukusno izvedena, no po nama ipak djeluje pomalo ‘prazno’, ali sigurno će se svidjeti ljubiteljima minimalizma, Koža, tamno drvo i aluminij ovdje su vrlo ukusno uklopljeni. Baš kao i tri zaslona osjetljiva na dodir za upravljanje brojnim funkcijama te dva odvojiva OLED ekrana koja služe putnicima straga, na dva odvojena sjedala. Prologue Avant pokreće plug-in hibridni pogon; 3,0-litreni TDI uparen je s elektromotorom te 14.1 kWh litij-ionskom baterijom. Sustav raspolaže s ukupno 455 KS i 750 Nm najvećeg okretnog momenta.
Performanse su očekivano, na razini: iz stajanja do 100 km/h Audijev koncept sprinta za 5,1 sekundu i vozi do elektronski ograničenih 250 km/h. Još je impresivniji tvornički podatak o potrošnji od tek 1,6 litara na svakih prijeđenih 100 km, uz autonomiju samo na električni pogon od 54 km. Od opreme tu su neizbježni Quattro pogon, keramičke kočnice, adaptivni zračni ovjes, te stražnji kotači koji se zakreću do pet stupnjeva kao doprinos još boljim voznim osobinama i upravljivosti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....