Radnici u Volkswagenovoj tvornici u Šangaju su zatvoreni u tvornici i ne mogu puno toga raditi, budući da ih je produženi lockdown spriječio da se vrate svojim domovima.
Volkswagen je bio prisiljen zaustaviti rad svoje tvornice u Šangaju zbog iznimno stroge kineske politike o koronavirusu usred porasta broja slučajeva. Iako glasnogovornik Volkswagen Kine nije odmah odgovorio na komentar, radnici su se u početku dobrovoljno javili da ostanu unutar tvornice kako bi ona mogla nastaviti raditi. Ipak, sve veće širenje koronavirusa spriječilo ih je u vraćanju kući, već su morali ostati u tvornici.
Prema Bloombergu, u tvornici je postavljen cijeli raspored za radnike, i uključuje puno sjedenja s malim pauzama za vježbanje između. Dan počinje obaveznim testom na koronavirus i brzom šetnjom po tvornici u 10 sati, a radnici potom dobivaju dvosatni odmor od 11 do 13 sati. Ostatak poslijepodneva provode gledajući filmove i kartajući. U 16 sati započinje kardio trening, prije nego što večeraju, tuširaju se i gledaju još filmova. Tvrtka je također uspostavila dobrovoljni odvoz smeća.
Međutim, Volkswagen nije jedini proizvođač koji je imao problema s lockdownom u Kini. Tesla je također morala zatvoriti svoju tvornicu u Šangaju 28. ožujka, a Volkswagenov pothvat s FAW grupom u provinciji Jilin također je pauziran. I GM se snašao na sličan način kao Volkswagen, gdje radnici žive, rade i spavaju na podu tvornice. Prema glavnom tajniku Kineskog udruženja osobnih automobila, Cui Dongshuu, očekuje se da će lockdown u Kini dovesti do proizvodne kazne od oko 20 posto za proizvođače automobila.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....