Danas su restomodovi učestala stvar, a jedna skupina francuskih automobilskih entuzijasta okupila se kako bi osmislila i izradila vrhunsku verziju svog omiljenog homologacijskog specijaliteta iz 80-ih. Tako je nastao Renault Turbo 3 restomod, bez ikakvih kompromisa, od strane novoosnovane kompanije Legende Automobiles.
Na projektu je radio tim koji uključuje njegovog osnivača Alana Derasiera (dizajner), Charlyja Bomphasa (kaskader), Alexadera Declevesa (strojarski inženjer) i Pierra Chaveyriata (mehaničar). Cilj im je bio iskombinirati najbolje elemente Turbo 1 i Turbo 2 izvedbe Renaulta 5 te ih spojiti s modernom tehnologijom i poboljšanim električnim sustavima.
Rezultat je zaista zapanjujući automobil koji ostaje vjeran originalu, ali s ukusom usvaja nekoliko modernih detalja. Prošireni body kit odaje počast originalnom Bertone dizajniranom 'tijelu', ali ovaj put umjesto aluminija koji je korišten na Turbo 1 izvedbi, ili čelika na Turbo 2 izvedbi, karoserija je izrađena od karbonskih vlakana koji smanjuju ukupnu težinu.
Prednji kraj usvaja LED svjetla koja uvode dizajn u 21. stoljeće, bez da se gubi izvorni karakter automobila. Isto se može reći za prilagođene ispušne cijevi koje su smještene u dvodijelni difuzor, a stražnji spojler završen je narančastom nijansom i služi kao produžetak krova i stupova. Sa 16-inčnim alu-naplatcima sprijeda i 17-inčnim straga i kotači su narasli.
Unutrašnjost je možda distancirana od originala, no svejedno je odrađen odličan posao jer kabina izgleda sportski, ali i dalje kao da je iz nekog drugog doba. Instrument tabla Turba 1 zamijenjena je potpuno digitalnim instrumentima i 'sjedi' iza dvokrakog upravljača s narančastim detaljima. Kontrole su modernizirane, ali bez infotainment zaslona. Tu je i produženi manualni mjenjač, sportski kavez, lagana sjedala s integriranim naslonima za glavu i sportski pojasevi, sve što sugerira da je R5 Turbo 3 zamišljen za izvedbu.
Prema Legende Automobiles, restomod na cestu isporučuje 406 KS (298 kW) svojim srednje-smještenim turbopunjenim motorom, što je mnogo više od 1,4-litraša u originalu. Snaga se prenosi na stražnje kotače putem sekvencijalnog manualca, s obzirom na to da je tim htio 'dati vozaču potpuno kontrolu nad turbopunjenim motorom'.
U planu je nekoliko primjeraka, no ostaje nejasno koliko njih točno i po kojoj cijeni. Izvornih Renaulta 5 Turbo proizvedeno je oko 5000, u razdoblju od 1980. do 1986. godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....