Dogovorenom separacijom dviju marki Hyundai i Genesis će funkcionirati po uzoru na Toyotu i Lexus te Nissan i Infiniti. Prvi produkt samostalnog brenda Genesis zove se G90.
Riječ je o perjanici ponude, 5,2 metara dugoj superluksuznoj limuzini s kojom Korejci kreću u rušenje dugogodišnje njemačke dominacije.
Prvijenac u ponudi direktno će napasti Mercedes S-klasu i Audi A8 dok su čelnici Genesisa već najavili i predstavnike u nižim segmentima koji će, ovisno o klasi, dolaziti pod oznakama G80, G70 i tako dalje…
Prilikom prošlotjednog predstavljanja limuzine G90 Genesis je objavio tek specifikacije za korejsko tržište (prodaje se pod oznakom EQ900), dok će detalji europske verzije koja u prodaju kreće u drugoj polovici iduće godine biti objavljeni naknadno.
Kao osigurač za uspješan nastup pred europskim kupcima, korejci su u svoje redove doveli Luca Donckerwolkea koji je svoje kvalitete dokazao u VW grupaciji dizajnom Audija R8, Lamborghini Gallarda, Diabla, Murceliaga i Bentley Flying Spura, a njegov prvi zadatak u Genesisu obavljen je besprijekorno.
G90 je nakrcan naprednim sigurnosnim i multimedijskim tehnološkim pomagalima s kojima dolazi i opcija samoupravljanja, odnosno potpuno automatske vožnje, dok za osjećaj ugode, među ostalim, brinu 12,3-inčni multimedijski zaslon te dva tableta od 9,2-inča za putnike straga. Ne treba naglašavati da je kompletna unutrašnjost izrađena od najfinije kože i drveta.
Ponudu motora čine 3,8-litreni V6 GDI sa 334 KS i novi 3,3-litreni GDI sa 370 KS, dok je perjanica ponude ispod prednjeg poklopca petlitreni V8 GDi sa 425 KS. Uz serijski pogon na stražnje kotače snaga se putem 8-brzinskog automatskog mjenjača opcijski može prenositi i na sve kotače. Po pitanju cijene još nema informacija, no G90 sigurno neće biti jeftin, no da će biti best-buy u klasi, kako najavljuju iz Hyudaija slobodno možemo očekivati…
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....