Važnost salona automobila u Detroitu koji s e održava u siječnju svake godine sve je manja u svijetu autoindustrije i to je činjenica. S druge pak strane Los Angeles Auto Show iz godine u godinu sve je veći i sa sve više premijera značajne na globalnoj razini i na dobrom je putu da postane najznačajniji automobilski salon u Sjevernoj Americi.
Zasluga je to prvenstveno europskih, pa i japanskih proizvođača, koji svoje modele velikom i bogatom tržištu Sjedinjenih Država radije predstavljaju u uvijek sunčanoj Kaliforniji nego u klimatski, a i gospodarski prilično depresivnom Detroitu. Ništa drugačije nije bilo ni ove godine.
Foto: Hrvoje Tomić/HANZA MEDIA, motor1
Uživo smo svjedočili ovogodišnjoj raskošnoj automobilskoj priredbi posjetivši Konvencijski centar u Los Angelesu gdje je jučer svijetu predstavljeno čak 20 svjetskih premijera. Očekivano s obzirom na trendove, najzanimljivije redom spadaju u popularnu SUV klasu. Boje šminkerskih terenaca brane atraktivna Alfa Romeo Stelvio, povišena izvedba Giulije, nova Mazda CX-5, Honda CR-V, Mini Countryman... U to društvo spada i preko pet metara dugačak, zasad isključivo američkom tržištu namijenjen Volkswagen Atlas.
No, to ne znači da smo ispod reflektora zatekli samo crossovere. Amerikancima, pa tako i cijelom svijetu, BMW je ekskluzivno pokazao novu generaciju statusne serije 5, a pažnju plijeni i prvi potpuno električni Jaguar u povijesti. Riječ je o konceptu I-Pace, a u serijskoj izvedbi trebao bi konkurirati Tesli Model X. Zanimljivo, luksuzni brandovi poput Ferrarija, Maseratija, Aston Martina, Rolls Roycea, Bentleya i Bugattija se nisu pojavili u Los Angelesu, možda i zato jer su svi njihovi noviteti već u izlozima salona na Beverly Hillsu, Bell Airu ili West Hoolywoodu...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....