![IMG_7663](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2019/10/15/23/IMG_7663.jpg)
Poznato je da je većina hrvatskih vozača sklonija umjerenijem dizajnu svojih automobila i zato prodajni uspjeh nimalo klasične Toyote C-HR ima još veću vrijednost.
Popularnost joj se bitno ne smanjuje niti tri godine otkako je krenula u prodaju (u prvih šest mjeseci u Hrvatskoj je kupljeno 317 primjeraka), ali dolazak na pola životnog vijeka pravo je vrijeme za osvježenje i zadržavanje dobre tržišne prisutnosti.
![](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2019/11/18/1/2020-toyota-c-hr-stat-03-567673.jpg)
Kao što je red i običaj, posla su se prihvatili i dizajneri i inženjeri, ali sa zadaćom da ne pretjeruju.
Posljedično tomu, nema radikalnih zahvata koji bi narušili dosljednost u naglašavanju coupeovskog stila, ali radi dobivanja potrebne svježine poduzeto je mnogo manjih estetskih intervencija, među kojima su najvidljivije na branicima.
Podjednako vrijedi za unutrašnjost, u kojoj je najveći iskorak napravljen ugradnjom naprednijeg softwarea multimedije, sada s prihvaćanjem mobilnih platformi Android Auto i Apple Car Play.
![](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2019/11/18/1/2020-toyota-c-hr-int-01-928552.jpg)
Najveće novosti zapravo se nalaze ispod lima. Uz poznati 1,8-litreni hibridni sklop (122 KS), funky Toyota dobiva i jači 2,0-litreni (184 KS), iz nove generacije Corolle, odnosno također novog Lexusa UX.
![](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2019/11/18/0/500_2020-toyota-c-hr-int-05-732574.jpg)
Jači hibrid teži je 65 kilograma (1485), ali ima bolje performanse: najveću brzinu od 180 km/h i startno ubrzanje za 8,2 sekundi, uz neznatno veću prosječnu potrošnju od 4,3 l/100 km.
Oba hibrida u prodaju dolaze s automatskim CVT mjenjačem, u prosincu ovr godine.