Srce novog TT-a RS je 2,5-litreni turbo petcilindraš, sada sa aluminijskim blokom koji je zahvaljujući tome lakši za 10 kg, ali i snažniji od prethodnika za 60 KS pa ukupno postiže čak 400 KS uz okretni moment od 480 Nm.
Uparen je sa 7-stupanjskim DSG mjenjačem s dvije spojke koji snagu prenosi na sva četiri kotača (Quattro). Fanovi TT-a RS bi mogli zamjeriti Audiju da ručni mjenjač ne dolazi ni kao opcija, no mogao bi ih osvojiti pogled na brojke performansi.
Novi Audi TT RS brzinu od 100 km/h iz stajanja hvata za tek 3,9 sekunde (roadster 4 sekunde)! Za još bolje vozne osobine za ovu je priliku prerađen ovjes koji je sada niži za 10 mm, a u ponudi je i sportski ovjes s prilagodljivim amortizerima. Auto se serijski kotrlja na 19 colnim alu naplacima iza kojih se kriju golemi diskovi promjera 370 mm, a uz doplatu može se naručiti paket koji uključuje 20 colne naplatke i još 'čvršće' karbonsko-keramičke kočnice.
U odnosu na standardni TT, vanjski je izgled prerađen u skladu s performansama pa tako u oči upadaju veliki otvori za hlađenje na prednjem braniku, agresivnije oblikova stražnji branik, ovalni završeci ispuha, fiksni stražnji spojler te retrovizori sa staklima u kućištima od lakog karbona. Na kraju, vlasnici novog Audija TT RS moći će se pohvaliti i da njihov auto ima stražnja svjetla u Matrix OLED tehnologiji. Prodaja u Europi počinje na jesen ove godine po cijeni od 67.000 eura (u Njemačkoj).
---
Kako bismo novi Autoklub.hr učinili još boljim, bržim i modernijim, tijekom perioda transformacije do 6. svibnja paralelno ćete ga moći pratiti na dvije adrese – stari portal nalazi se na adresi Autoklub.hr, a novi na novi.Jutarnji.hr/autoklub.
Na novom se portalu promjene događaju svaki dan stoga popunite upitnik na dnu stranice i napišite nam svoje mišljenje kako bismo portal što bolje prilagodili upravo vama!
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....