Mercedes-AMG je 2014. godine u Parizu predstavio sportsku jurilicu pod nazivom GT. Osim spektakularnim dizajnom, auto se pokazao odličnim za vožnju. Iako je ovaj model na tržištu manje od 3 godine, ovaj tjedan u Detroitu Mercedes je predstavio redizajnirani AMG GT. Iako će laici reći da izgleda isto kao model prije redizajna, oni upućeniji odmah će primijetiti novu prednju masku s hladnjakom izvedenim kao kod najsnažnije verzije AMG GT R-a. U Mercedesu tvrde kako je osim vizualnog dojma poboljšano hlađenje, a osim maske to je velikim dijelom zasluga sustava aktivnog pomicanja rešetki na prednjem braniku koje dolazi u svim verzijama AMG GT-a.
Foto: Mercedes
Motor, 4,0-litreni V8 bi-turbo pojačan je u svim verzijama, pa tako AMG GT broji 476 KS, dok verzija GT S ima 522 KS, što predstavlja povećanje od 12 KS. Tu je i nova verzija koja se smjestila između najsnažnije verzije AMG GT R i AMG GT S modela. Pod nazivom AMG GT C krije se jurilica od 557 KS koji mu omogućavaju ubrzanje do stotke za 3,7 sekundi.
Kao što to često biva, prilikom predstavljanja AMG modela često se kupcima nude posebne verzije (primjerice Edition 1 kod nove C klase AMG), a ovaj put posebna verzija nosi prigodan naziv "Edition 50". Prigodan je jer AMG ove godine slavi 50 godina postojanja. Oni koji se odluče za ovu verziju mog birati između grafitno sive ("Designo graphite grey") i bijele ("white magno") boje. Svi kromirani dodaci stavljeni su u crnu boju koja odlično ide uz crne naplatke koji dolaze u ovoj varijanti.
U unutrašnjosti dominira koža sa sivim koncem uz dodatke alkantare, a na pojedinim mjestima stoji oznaka "Edition" koja daje do znanja da se radi o posebnom modelu. Ostale varijante sada nude veći broj dodatne opreme poput karbonskog paketa vanjštine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....