![trezor](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2017/2/2/12/trezor%20.jpg)
Mercedes posluje bolje nego ikad, pa su tako u prošloj godini prešli brojku od 2 milijuna prodajnih primjeraka i time postali najveći luksuzni proizvođač automobila na svijetu. Velik dio zasluge u tome imali su i AMG modeli koji su sve popularniji što dokazuje sve veća prodaja. I dok su dosad uvijek bili prodavani u sklopu Mercedesovih izložbenih salona, sada je u Tokiju otvoren prvi prodajni salon rezerviran samo za AMG modele.
![](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2017/1/16/14/mercedes-amg-showroom-japan-4.jpg)
Kao što se može vidjeti na slikama, već izvana plijeni pažnjom, a ističe se i moderno uređenje unutrašnjosti s mnoštvom detalja vezanih uz trkaće staze za koje su ovi modeli i namijenjeni. U Mercedes-AMG-u naglašavaju kako će ovaj prostor poslužiti kao uzor za ostale AMG salone koje namjeravaju otvoriti.
![](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2017/1/16/14/mercedes-amg-showroom-japan-3.jpg)
Tako će već ove godine biti otvoren još jedan, i to u Sydneyu, a plan je proširiti se i na ostale velike gradove diljem svijeta. Prodajni salon u Tokiju uskoro će krasiti i redizajnirani AMG GT koji je predstavljen prošli tjedan u Detroitu, a sigurni smo kako će se Mercedesov prvi hyper automobil "Project One" koji će biti pogonjen modificiranim motorom iz F1 također naći u jednom od AMG izložbenih prostora.
![](https://static.jutarnji.hr/images/live-multimedia/binary/2017/1/16/14/mercedes-amg-showroom-japan-2.jpg)
Na koncu, elitni odjel Mercedesa AMG, upravo ove godine slavi 50 godina od osnutka radionice.