AKTUALNO

FOTO: Ovo je novi Audi Q3 Sportback, šminkerski kompaktni coupe SUV koji uskoro stiže na tržište!

 
 Audi

Coupe SUV modeli sve su popularniji, a sada se na ovo "plodno tlo" ubacio i Audi sa svojim novim kompaktnim coupe SUV modelom koji nosi naziv Q3 Sportback. Riječ je zapravo o agresivnijoj, atraktivnijoj i dinamičnijoj izvedbi modela Q3. S dužinom od 4,5 metara, Sportback izvedba je tek 1,6 cm duža od bratskog Q3, no zahvaljujući coupeovskoj liniji krova (3 cm niži od Q3) i fiksnom spojleru izgleda duže i dinamičnije. Po pitanju dizajna nema prevelikih promjena – prednjim dijelom i dalje dominira poznata Audijeva Singleframe maska, a agresivnom dojmu pridonose i Matrix LED svjetla koja dolaze uz nadoplatu. Za robustan izgled brinu se pragovi i blatobrani koji su u S Line paketu lakirani u sjajno crnu boju.

Foto: Audi

Pogled na unutrašnjost otkriva potpunu digitalizaciju baš kao i kod ostalih novih modela iz Ingolstadta. Već u serijskoj izvedbi ispred vozača se nalazi 10,1-inčni digitalni zaslon, a oni zahtjevniji moći će nadoplatiti za 12,3-inčni s različitim prikazima informacija vezanih uz vožnju. Središnjim dijelom dominira 10,1-inčni zaslon putem kojeg se na dodir rukuje MMI Infotainment sustavom, dok je broj prekidača sveden na minimum. Za potpuni dojam brine se ambijentalno osvjetljenje sa 30 različitih boja, za što ipak treba nadoplatiti. Budući da je međuosovinski razmak jednak kao i kod klasične verzije modela Q3, putnici na stražnjoj klupi koja se pritom može pomicati za 130 mm neće imati problema s prostorom. Budući da današnji kupci crossovera osim izgleda žele i praktičnost, u Audiju su se pobrinuli da to i ponude, pa tako prtljažnik broji između 530 i 1400 litara.

Prve isporuke kreću na jesen, a u ponudi će biti dvije verzije: Audi Q3 Sportback 45 TFSI Quattro koji ispod poklopca skriva 2,0-litreni turbobenzinac snage 230 KS te Audi Q3 Sportback 35 TDI sa 2,0-litrenim dizelašem snage 150 KS. I dok će se benzinska verzija nuditi isključivo sa S Tronic automatskim mjenjačem, dizelaš će ubrzo nakon početka prodaje biti u ponudi i s ručnim mjenjačem. Kasnije se očekuju i ostali motori uključujući i ulazni mild hibridni benzinac. Snažnije izvedbe dolazit će s Quattro pogonom na sve kotače, dok će se slabiji modeli nuditi s prednjim pogonom. Cijene su zasad poznate u Njemačkoj gdje dizelaš od 150 KS starta od 40.200 eura, dok se snažni benzinac s 230 KS nudi za 46.200 eura.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. prosinac 2024 03:11