Od ožujka ove godine Toyota će na europskom tržištu ponuditi novu izvedbu Supre.
Riječ je o slabijoj verziji s četverocilindarskim 2,0-litrenim turbo motorom od 258 KS i 400 Nm preuzetim iz BMW modela poput 330i i Z4 uparenim s 8-stupanjskom automatikom.
Do 100 km/h iz stajanja, uvjetno rečeno "slabija" Supra, stiže za 5,4 sekunde i vozi do limitiranih 250 km/h.
S obzirom na to da je motor manji i pomaknut bliže putničkoj kabini Supra je ukupno lakša za 100 kilograma od verzije s rednim šestakom, a omjer masa sprijeda/straga je upravo savršen - 50/50 posto.
Kad Supra 2.0 T stigne u salone nudit će se s paketima opreme Live, Connect, Sport i Premium dok je za sam početak prodaje rezervirana posebna edicija pod nazivom “Fuji Speedway” koja će samo u Europi biti ponuđena u tek 200 primjeraka (Supra 3.0 bila je za EU u 2019. ponuđena u tek 900 primjeraka), no za standardne varijante neće biti restrikcija, a pogoni Magne u austrijskom Grazu već rade punom parom.
“Fuji Speedway” stiže u posebnoj bijeloj boji s dodacima crvene, a kabina je potpuno presvučena alkantarom uz izbor crne ili crvene boje uz dodatke od karbona. Naplaci od 19 cola (serijski 18 cola) koji dolaze u matiranoj crnoj boji također su obilježje posebne izvedbe.
U serijskoj opremi Supre dolaze audio sustav s četiri zvučnika i sjedala od alkantare (kod Premium opreme kožna) dok paket opreme za sigurnost serijski dolazi sa sustavom prepoznavanja pješaka i biciklista, sustavom za držanje u voznoj traci, automatskim kočenjem, čitanjem znakova, i inteligentnom asistencijom brzine.
U sredini kokpita je smješten 8,8-inčni zaslon s navigacijom (u opremi Connect s dodanom povezivošću), dok paket Sport još osigurava podesiv ovjes te veće kočnice i aktivni diferencijal.
Paket Premium donosi pak vrhunski JBL audio s 12 zvučnika, head-up zaslon, bežično punjenje mobitela i sjedala pokretana elektrikom...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....