Na domaće tržište stigao je osvježeni Jeep Renegade. Uz lagano dotjerivanje vanjštine najprodavaniji Jeep koji je ujedno i prvi Jeep SUV proizveden izvan SAD-a (u Italiji) ponudu je obogatio modernim turbobenzincima. Što se tiče vanjštine, ističe se izmijenjena maska s neizbježnih sedam uzdužnih utora i novim svjetlima s diodnom tehnologijom koja je našla mjesto i u stražnjim lampama s novim dizajnom i rasporedom pojedinih elemenata.
Foto: Fran Kurelac, Jeep
Puno veće novosti skrivaju se ispod prednjeg poklopca s kojima stižu i nešto drugačiji zvukovi. U pitanju su dva potpuno nova turbobenzinska motora s tri, odnosno četiri cilindra koje Fiat proizvodi u Poljskoj. Manji jednolitreni razvija 120 konja i 190 Nm okretnog momenta, dok će četverocilindarski 1.3 biti ponuđen u verziji s 150 KS (dok će se od siječnja iduće godine nuditi i u verziji s 180 KS). Dizelski motori su dobro poznati. Riječ je o unaprijeđenim 1,6-litrenim dizelašem od 120 KS i 2,0-litrenim u verzijama od 140 KS i 170 KS.
Novosti su vidljive i u unutrašnjosti u kojoj sada opcijski dolazi 8,4-inčni zaslon s navigacijom (a u ponudi su i 5-inčni te 7-inčni). Većinu kupaca najviše će ipak zanimati cijene osvježenog modela, a domaći zastupnik po tom pitanju donosi dobre vijesti. Naime, početna cijena za verziju sa 1,0-litrenim trocilindričnim benzincem od 120 KS iznosi 155.370 kuna (primjera radi, 1.6 E-Torg sa 110 KS koji je dosad bio ulazni model stajao je 182.002 kune).
Želite li dizelaša, verzija sa Longitude paketom opreme i 1,6-litrenim dizelašem od 120 KS i prednjim pogonom stoji 175.270 kuna, dok će oni zahtjevniji moći odabrati bogato opremljenu verziju Limited koja sa dizelskih 120 KS i prednjim pogonom stoji 191.230 kuna. Vrh ponude čini verzija Trailhawk sa 2,0-litrenim dizelašem od 170 KS, pogonom na sve kotače i automatskim mjenjačem koja stoji 293.947 kuna.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....