Novi Lexus, a nije još jedan od hibrida! Riječ je o limuzini GS s oznakom F visokih performansi koju Japanci opremaju moćnim 5,0-litrenim V8 motorom sa 473 KS i najvećim okretnim momentom od 527 Nm kojeg postiže u rasponu od 4800 - 5600/min. Motor je uparen sa 8-stupanjskom automatikom s opcijom ručnih izmjena brzina, koji snagu i moment motora prenosi na stražnju osovinu.
Za optimalnu stabilnost pri velikim brzinama tu je TVD (Torque Vectoring Differential) s izborom režima Standard, Slalom i Track. Atraktivan vanjski izgled te sportski uređena unutrašnjost s kombinacijom dvobojne kože i alkantare djeluju privlačno, baš kao i veliki 19 colni alu naplaci s gumama dimenzija 255/23 sprijeda, i 275/35 straga. Premda su glavni konkurenti BMW M5 (560 KS) i Mercedes E 63 AMG 4MATIC (557 KS) snažniji, Lexus GS F je sa 1839 kg bitno lakši od oba. Od BMW-a M5 za115 kg, a od Mercedesovog jurišnika za 195 kg. Performanse još nisu poznate, a više će detalja biti obznanjeno prilikom premijere na skorašnjem Salonu automobila u Detroitu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....