Čelnik Forda Jim Farley rekao je da bi električna vozila marke mogla u potpunosti prijeći na online prodaju.
U govoru na IBM konferenciji, Farley je istaknuo da bi time zaustavili cjenkanje po salonima, ali da bi kupci profitirali jer bi im dostavili automobile na kućni prag.
'Zastupnici Forda, odnosno prodajni saloni više neće skladištiti zalihe, već će služiti kao centri za korisničku podršku za preuzimanje online narudžbi. U tim prostorima pružat ćemo klijentima usluge servisa i popravka vozila. Standardi će biti brutalni i mnogo drugačiji od današnjih.
Postojeći model distribucije nam stvara oko 2000 dolara dodatnog troška po automobilu u odnosu na Teslu' - zaključio je Farley.
Podsjetimo, jedna od najpopularnijih Teslinih inovacija je izbjegavanje tradicionalnih prodajnih salona i direktna prodaja kupcima.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....