Dok prodaja električnih vozila nastavlja rasti, Ford očekuje rast prodaje i profitnih marži svojih modela s unutarnjim izgaranjem u sljedeće dvije godine.
Govoreći na danu tržišta kapitala održanom za ulagače i medije u Detroitu, u američkom Michiganu, voditelj tvrtke Ford Blue s pogonom na unutarnje izgaranje, Kumar Galhotra, istaknuo je da će profitne marže porasti sa sadašnjih 7,2% na najmanje 10% do 2026.
Auto News primjećuje da je Fordov fokus na profitabilne segmente vozila, kao i na jeftine verzije svojih vozila s visokom maržom, kao što je Ford Ranger Raptor, pridonio rastu profitnih marži.
Doista, izvršni direktor Forda Jim Farley potvrdio je ranije ovog mjeseca da Raptori stvaraju 30% veće marže od osnovnih modela s kojima dijele otprilike 80% svojih dijelova, u SAD.
"Kamioni, off-road i segmenti sportskih modela imaju dugu pistu", potvrdio je Galhotra govoreći o kratkoročnoj budućnosti. Dodao je da Ford čeka "snažna prodaja modela s unutarnjim izgaranjem i hibrida u SAD-u u sljedećem desetljeću".
Međutim, Galhotra je priznao da će volumen i profitne marže Forda vjerojatno početi opadati nakon 2025. s rastućom potražnjom za električnim vozilima.
Ford Blue ne traži samo načine za povećanje profita s visokom maržom i jeftinim derivatima, već je Galhotra otkrio da Ford već ima 500 milijuna dolara uštede ove godine poboljšanjem učinkovitosti proizvodnje i smanjenjem složenosti dijelova. To je posebno vidljivo kod F-150 koji ima 2400 dijelova manje od odlaznog modela. Broj dostupnih konfiguracija Explorera pritom je također smanjen.
Tijekom nedavnog skupa za dioničare, Ford je također otkrio da će uskoro prijeći na cijene bez pregovora što će pomoći u izbjegavanju trgovačkih marža. Izvršni direktor Jim Farley također je rekao da Ford očekuje smanjenje cijena za 5% ili više tijekom 2023.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....