Fiat Grande Panda više nema previše veze sa svojim prethodnikom. Sada je to gotovo četiri metra dugačak kompaktni SUV koji pokreće potpuno električni ili hibridni pogon. U interijeru, međutim, dizajn uključuje mnoge retro detalje.
Prva prepoznatljiva značajka Fiat Grande Pande su ovalne prednje armature te sklop digitalnih instrumenata i dodirnog zaslona koji su također okupljeni u još jedan oval. Ovalni oblik inspiriran je oblikom povijesne trkaće staze Lingotto na krovu bivše Fiatove tvornice u Torinu. Grande Panda koristi 10-inčnu digitalnu instrument ploča i 10,25-inčni dodirni zaslon.
Posebna pažnja posvećena je i optimizaciji raspoloživog prostora u unutrašnjosti. Na armaturnoj ploči nalaze se pretinci s ukupno 13 litara. Pretinac od 3 litre podsjeća na poznatu otvorenu viseću mrežu koju je dizajnirao Giorgetto Giugiaro za Pandu iz 1980. godine. Sveprisutni Stellantisov prekidač na središnjoj konzoli između sjedala služi za upravljanje automatskim mjenjačem.
U unutrašnjosti Fiat Grande Pande pronaći ćete nekoliko žutih ukrasnih elemenata koji ocrtavaju obrise ventilacijskih otvora, ploče s instrumentima i središnje konzole.
Zaigrana, ali zanimljiva je i prozirna žuta ploča desno od dodirnog zaslona po kojoj se penje silueta prve Pande. Dio armaturne ploče prekriven je bambusovim vlaknima, uključujući i pretinac za rukavice.
Prednja sjedala s integriranim naslonima za glavu imaju dizajn "šahovnice", kao i stražnja sjedala. Tu su i žuti kontrastni šavovi i žuti natpis “Panda made with love in Fiat”.
Iako je s dužinom od 3,99 metara kraća od prosjeka B-segmenta, odnosno tipičnih gradskih auta, Fiat iskorištava mogućnosti Stellantisove nove platforme kako bi ponudio pet sjedala s dovoljno mjesta i vrlo dobar kapacitet prtljažnika. Prtljažnik ima 361 litru obujma, osjetno mnogo više nego kod aktualne Pande s 225 litara.