Pošteno je reći da je Ferrari stekao naviku protivljenja normama, a prema riječima izvršnog direktora Benedetta Vigne, talijanski proizvođač automobila ne planira promijeniti smjer.
Govoreći na konferenciji "Budućnost automobila" u Financial Timesu, Vigna se osvrnuo na to kamo će legendarna marka krenuti u sljedećih nekoliko godina, uključujući kako se planira pozabaviti automatizacijom i svojim putem da postane ugljično neutralna.
Odgovarajući na prvu točku o autonomnoj vožnji, odgovor je bio - ne. "U kabini postoje četiri vrste softvera", rekao je Vigna, prenosi Insider. “Postoji softver za performanse, postoji softver za udobnost, postoji softver za infotainment i postoji autonomija. Za posljednji nas nije briga".
Zasigurno nije toliko iznenađujuća činjenica da Ferrari — proizvođač automobila poznatih po privlačnosti u vožnji — nije zainteresiran za preuzimanje kontrole stroja od vozača. I dok vjerojatno možemo vidjeti kako neki vlasnici svojih manje sportskih modela cijene barem nešto poluautonomne tehnologije, čini se da Ferrari ne želi imati ništa s tom "crnom magijom".
Čak i uz rekordnu zaradu koja će tek porasti kada počnu isporuke rasprodanog crossovera do 2026., izvršni direktor Ferrarija obvezao se da V12 SUV neće premašiti 20 posto isporuka. Kada treba postati ugljično neutralan, Ferrari stavlja svoje karte na e-goriva u nastojanju da motor s unutarnjim izgaranjem održi na životu.
Vigna tvrdi da Ferrarijevi planovi za e-gorivo neće utjecati na njegov cilj da postane ugljično neutralan do 2035. godine. Ferrari će također predstaviti baterijsko električno vozilo u bliskoj budućnosti, a tvrtka je prošle godine izjavila da će potpuno električni i hibridni modeli činiti 80 posto njene ponude do 2030.
Ferrarijev izvršni direktor također je potvrdio da tvrtka ima sposobnost izrade softvera za njihove električne automobile bez traženja pomoći treće strane.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....