Nakon što smo prošli tjedan pisali kako se Ferrari drugu godinu zaredom okitio titulom najsnažnijeg brenda na svijetu prema Brand Finance Global 500 izvještaju za 2020. godinu, sada dolazi nova potvrda uspjeha talijanskog proizvođača.
Naime, prema prodajnim brojkama, 2019. je bila najuspješnija godina s čak 10,131 prodanih primjeraka. To je rast od 9,5 posto u odnosu na 2018. godinu. Naravno, to je značilo i rast prihoda za 10,1 posto, i to na 3,776 milijuna eura!
Odlične su to brojke koje bi prema svim projekcijama samo trebale rasti. Naime, u Ferrariju su se odlučili pridružiti ostalim ekskluzivnim proizvođačima predstavljanjem prvog SUV-a u povijesti marke.
S obzirom na popularnost ovog segmenta, uspjeh je praktički zagarantiran, a poznavajući ekskluzivnost Ferrarijevih modela menadžeri marke moći će odrediti i prilično visoke profitne marže na ovom modelu koji bi trebao nositi naziv Purosangue.
Uz to, tu je i nedavno predstavljena Ferrari Roma, grand tourer koji će također privući nove kupce ka brendu. Prema poslovnim planovima, talijanski proizvođač planira do 2025. godine predstaviti čak 15 novih modela, čime će dodatno učvrstiti vodeću poziciju te povećati prodajne brojke, a samim time i prihode...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....