Nedavno smo pisali o aukciji Lykana Hypersporta iz 'Brzih i žestokih', no ovaj automobil predstavlja početak svega. Ako ste pogledali samo prvi dio franšize 'Brzih i žestokih', znate koliku ulogu je ova Supra imala u oblikovanju automobilske tunerske kulture ranih 2000-ih diljem svijeta. Čak i ako niste pogledali film, vjerojatnost je velika da ste negdje vidjeli narančasti dizajn Supre pokojnog Paula Walkera, široko poznatog i kao Briana O'Connora u filmu.
Ova Supra, koju je proslavio prvi dio 'Brzih i žestokih' iz 2001. godine i drugi dvije godine poslije, sljedeći mjesec bit će licitirana na aukciji Barrett-Jacksona, jedne od najboljih aukcijskih kuća klasičnih automobila na svijetu. Uz automobil dolazi i opsežna dokumentacija o filmskoj zvijezdi koja uključuje potvrdu o autentičnosti.
Vanjski izgled imao je snažan utjecaj na tunersku scenu početkom 2000-ih godina. Supra je završena perla narančastom bojom koja podsjeća na Lamborghinijevu, a u to vrijeme popularne su bile i grafike na automobilima, poput kultnog 'nuklearnog gladijatora' na bočnim stranama Supre. Vizualne nadogradnje uključuju i Bomex set za karoseriju, TRD-ov poklopac motora, APR stražnji spojler od aluminija i 19-inčne Dazz Motorsport Racing alu naplatke.
Interijerima filmskih automobila uglavnom se ne pridodaje osobita pažnja, no budući da je Supra korištena za mnoštvo unutarnjih scena, čini se da je sve na svojem mjestu. Iznutra je sve mnogo više suptilno nego vani, a jedina stvar koja ne zaslužuje hvalu je imitacija ručnog mjenjača, ali moglo bi biti i puno gore.
Nažalost, nadogradnje prestaju ispod poklopca motora, gdje je situacija serijska da ne može bolje biti. Međutim, to ne znači da je standardni motor loš, već naprotiv, riječ je o najpoznatijem i vjerojatno najomiljenijem motoru ikada napravljenom. Riječ je o 3.0-litreni turbopunjeni 2JZ-GTE s rednih šest cilindara koji snagu od malo više od 320 KS šalje na stražnje kotače putem automatskog četverostupanjskog mjenjača.
Aukcija počinje sredinom sljedećeg mjeseca. Još uvijek nema procjena za koliko bi se Supra mogla prodati, ali s obzirom na njegovu važnost u automobilskoj kulturi, vjerojatno neće biti jeftina.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....