U proljeće 2019., Elon Musk je na Twitteru napisao: 'Da bude jasno, narudžbe Teslinih modela se u potpunosti vraćaju. Čak i nakon tjedan dana, možete vratiti automobil'.
Na to je dodao 'ako netko stvarno želi vratiti auto osmog dana, i to je u redu'.
No, čini se da to ipak nije bila istina.
Danny Roman iz Kalifornije kupio je novi Model X i preuzeo isporuku auta 28. veljače 2020.
Tri dana kasnije obavijestio je tvrtku da vraća električni SUV prema 'sedmodnevnoj politici' koju je u to vrijeme promicao izvršni direktor Tesle Elon Musk.
Dvije godine nakon što je Tesla odbila preuzeti odgovornost, Roman još uvijek nije dobio novac, niti koristi svoj Model X vrijedan 116.000 dolara (oko 800.000 kuna).
Problem je nastao već prilikom izlaska iz prodajnog salona, kada je nakon manje od jednog prijeđenog kilometra doseg pao za 25 kilometara. U razgovoru za CNBC, Roman tvrdi i da je vrijeme potrebno za punjenje tvornički krivo deklarirano te da je imao problema s otvaranjem vrata.
Iako ga je Tesla pokušala uvjeriti da nisu imali politiku sedmodnevnog vraćanja, on tu informaciju ima u svom kupoprodajnom ugovoru, a ista je stajala i na web stranici proizvođača do listopada 2020. Dakle, par mjeseci nakon njegove kupovine.
Na nagovor odvjetnika, Roman je pristao na arbitražu koja još uvijek traje, a u međuvremenu, rate kredita za automobil i dalje stižu.
'Svaki put kad mi uzmu novac s računa, jednostavno se naježim, ni sam ne znam koliko sam dana i novaca potrošio na ovaj problem.
No, nakon svega što sam prošao, još uvijek vjerujem u Teslu, Elona Muska i električne automobile' - optimistično je zaključio Roman.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....