Alfa Romeo prolazi kroz dramatičnu transformaciju koja će značajno povećati njegovu paletu modela i pretvoriti je u marku samo na električni pogon, fokusiranu na SUV do 2028. godine. To je dosta prije njezinih premium rivala poput BMW-a, Mercedesa i Lexusa. Iz kompanije se tvrdi da u svemu tome ima još mjesta za limuzinu, ali čini se da bu se ona mogla jako razlikovati od one kakvu ju znamo danas.
Alfini trenutni ciljevi su tri nova crossovera koja će stići u sljedećih pet godina, uključujući nedavno predstavljeni Tonale, koji je smješten ispod Stelvia, i kompaktni off-roader nazvan Brennero koji će biti namijenjen Europi i biti prvi EV marke.
Također se očekuje da će Alfa 2026. godine predstaviti potpuno novi Stelvio, a sljedeće godine stiže automobil veličine BMW-a X5, pri čemu će oba automobila biti dostupna samo s električnim pogonom.
Ipak, Alfa tvrdi da ovaj fokus na SUV-ove neće nužno značiti i kraj Giulije. Ona će biti zamijenjena 2025. s prvim Alfinim električnim modelom za tržište Sjeverne Amerike, koje će koristiti novu Stellantisovu platformu STLA Large EV. Međutim, čini se da pogonski sklop nije sve što će biti drugačije kod nove Giulie, sudeći po onome što je rekao sjevernoamerički šef kompanije Larry Dominique.
"Prodaja limuzina u mainstream sektoru naglo je pala", priznao je Dominque, "ali obujam premium limuzina zadržao se i još uvijek je prilično jak". “I dalje vjerujemo da je tržište limuzina važno, tako da je važna uloga koju Giulia ima u segmentu D limuzina i mi ćemo u tome sudjelovati. Ali ono što je rekao Jean-Philippe Imparato je da se definicija limuzine razvija", nastavio je Dominique, "i mi ćemo ići zajedno s tom evolucijom limuzine".
Dominique je odbio objasniti kako će se točno razvijati sljedeća Giulia, ali postoji nekoliko trendova kojima bi se Alfa mogla prikloniti kako bi svoju limuzinu s četiri vrata održala relevantnom na tržištu koje je poludjelo za crossoverima i SUV-ovima. Prvi je pretvoriti Giuliu u nisko postavljeni sportski crossover. I Subaru je na svom najnovijem WRX-u upotrijebio stilske naznake crossovera poput crnog luka kotača i obloga odbojnika.
Moguće je čak i da bi Alfa mogla Giuliju napraviti svojevrsnu coupe verziju s četvero vrata sljedećeg Stelvia na način na koji Škoda sada nudi fastback Enyaq Coupe uz obični Enyaq SUV.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....