Samo kao karavan, VW Passat je sada dostupan i hrvatskim kupcima, a novi je model u odnosu na prethodnika osjetno porastao - duži je 14 i širi dva centimetara, a međuosovinski razmak je rastegnut dodatnih pet centimetara čime je osiguran dodatni prostor za smještaj nogu putnicima straga.
Povećan je i kapacitet prtljažnika za 40 litara (140 l kada su stražnja sjedala preklopljena) i sada iznosi 690 litara (1920 l).
Kabinom dominira potpuno novo okruženje s velikim digitalni ekranima. Veličina novog Infotainment zaslona u serijskoj verziji je 32 centimetara (12,9 inča), dok je u boljoj opremi ili kao opcija ponuđen 38 centimetara veliki zaslon (15 inča).
Nov je i Head-up zaslon, ali i opcijska ergoActive sjedala namjestiva u 14 položaja, s funkcijama masaže i klimatizacije.
U motornoj ponudi je provjereni turbodizelaš 2.0 TDI dostupan u tri izvedbe - sa 122, 150 i 193 KS, te turbobenzinac (2.0 TSI) sa 204 i 265 KS, kao i mild-hibridni turbobenzinac (eTSI) sa 150 KS, te dva potpuno nova plug-in hibrida (eHybrid) sa 204 i 272 KS.
Sve verzije Passata Variant serijski dolaze s automatskim DSG mjenjačem, a uz snažnije motorizacije dostupan je i 4Motion pogon na sve kotače.
S početkom prodaje u Hrvatskoj zastupnik je ponudio za početak samo verziju 2.0 TDI sa 150 KS i 7-stupanjskim DSG mjenjačem, kojem će se od srpnja pridružiti i verzije sa 120 i 193 KS. U ponudi su tri paketa opreme - Business, Elegance i R-Line, a cijene iznose 44.436 eura, 48.262 eura te 54.034 eura do registracije.
Dojmove iz vožnje potražite OVDJE
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....