Mazda MX-5 je među najpoznatijim i najomiljenijim modelima tvrtke, ali s elektrificiranim dobom pred nama, što joj budućnost nosi? Novi Mazda Vision SP koncept upravo predstavljen na Japan Mobility Showu daje uvid u to. Iako bi naš početni dojam mogao evocirati sjećanja na legendarni FD RX-7, on daje uvid u smjer razvoja Miate.
Mijenjati i pokušavati modernizirati i poboljšati automobil kao što je MX-5 nikada nije lako, a toliko oplakivana treća generacija NC modela je potvrda toga. S modelom Vision SP, Mazda je imala za cilj stvoriti elegantan i kompaktan sportski automobil koji nije samo prikladan za korištenje na trkaćoj stazi, već i udoban za uživanje tijekom vikenda ili tijekom svakodnevnog odlaska u trgovine. Ono što ga čini još uzbudljivijim je činjenica da ima pogonski sklop s dvostrukim rotorom.
Mazda opisuje Vision SP kao sportski "two-rotary EV sustav" za koji iz kompanije kažu da ga može pokretati vodik. Također može raditi u potpuno električnom načinu rada i ima kombiniranih 370 KS. Štoviše, proizvođač automobila kaže da Iconic SP može poslužiti kao rezervni izvor energije i opskrbljivati obitelj s dovoljno električne energije više od tjedan dana. Još nije specificirano kolika je baterija konceptnog automobila, niti koliko električnih motora koristi hibridni sustav.
Vanjštinu krasi vruća nijansa Viola Red koja pomaže u isticanju tečnih oblina i jednostavnih linija. Dizajn je osvježavajuće jednostavan u eri u kojoj većina drugih proizvođača automobila čini da njihova nova vozila izgledaju pretjerano agresivno i oštro. To je možda najočitije na prednjem dijelu gdje se nalazi ljupka moderna interpretacija skočnih prednjih svjetala i karakteristična maska hladnjaka ostalih Mazdinih modela.
Koncept Iconic SP dugačak je 4180 mm, širok 1850 mm i visok 1150 mm s međuosovinskim razmakom od 2590 mm. Dodana veličina, uz hibridni pogonski sklop, također znači da je znatno teži (1450 kilograma).
"Mazda će uvijek isporučivati vozila koja podsjećaju ljude da su automobili čista radost i neizostavan dio njihovih života", rekao je direktor Mazde, predsjednik i izvršni direktor Masahiro Moro na predstavljanju automobila. “Kao tvrtka koja voli automobile i koja masovno proizvodi inspirativno iskustvo mobilnosti, predani smo oblikovanju budućnosti s našim partnerima koji dijele isti cilj, kao i s našim obožavateljima, gdje svatko s ponosom može reći, "volimo automobile".
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....